Gjest Gjest_elise_* Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Vi har vært sammen i fem mnd. Vi reiste bor for to uker siden. På de to ukene hadde vi bare sex 3 ganger i uka. jeg vet han syns det er lite, men jeg er ikke så veldig seksuell. eller jo men han er så uerfaren i forhold til meg. jeg føler at jeg er sliten av å lære han opp til så mye. vennene hans er like han. "kjedelige", høyt utdannet, rolige, spøker tørt og rolig (ikke noe glad-leven). helt forskjellig fra meg. hver gang jeg er med han og vennene hans er jeg en annen. med andre ord. jeg passer ikke vennene hans. for vi er fra helt to forskjellige miljøer. mine venner passer ikke med han heller. vi har kun felles venner via klubben vi er med i. jeg elsker han, men er laber seksuelt for tiden. p-pillene tukler med sexlysten. jeg er glad i han, men han er så snill at jeg ender opp med å bli slem. :gråte: jeg må enten bli å skjerpe meg, godta han for den han er, eller ende det hele. men jeg gruer meg hvis jeg skal ende det hele. jeg har tenkt i en mnd på å ende dette. jeg har prøvd men klarer ikke. tenk hvis jeg ikke velger riktig avgjørelse? det er bare så kjedelig at vi er ganske forskjellige, men han gjør jo ALT for å tilpasse seg meg. jeg ser jo det... jeg tenker ofte. jeg er ung og kan få bedre. jeg vet det høres kvalmt ut, men det er sant. jeg må leve. men hva hvis man egentlig vet at han har funnet et catch, men ikke klarer å slippe følelsene fri? hjelp meg.
Amalie_85 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Visst du etter 4 mnd har begynt å tenke sånn tror jeg at jeg hadde skjønt at det ikke kom til å vare. Da hadde nok jeg droppa hele greia! Å ha sex 3 ganger i uka syns jeg da hørtes mye ut jeg. Eller sånn passe da til å "nettopp" blitt sammen. Jeg syns virkelig synd i deg som føler det sånn så fort, for min del tror jeg at jeg hadde kjent at da er det ikke riktig! Men jeg kan dessverre ikke gi deg noen råd ut fra det du sier, bare si hvordan jeg hadde gjort det! Lykke til
Lille Løve Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Hvis du etter fem mnd. synes forholdet, eller han, er kjedelig høres det ikke spesielt positivt ut for han... Du trenger kanskje en som ikke gjør alt for å tilpasse seg deg, da kan man fort miste respekten for hverandre. La det gå litt tid og se om du fremdeles synes det kjens trasig før du evt avslutter noe.
Gjest vimselot Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Etter bare fem mnd har man som regel sex minst tre ganger per dag....
Ce'Nedra Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Uff ja.. Jeg synes nok ikke dette høres ut som noe å satse på. Noe av det viktigste i et forhold er jo at man har det gøy sammen for å takle hverdagene som kommer..
gompen Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Er du i tvil, så bryt forholdet. Han fortjener noen som ikkke tviler.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 jeg er ung og kan få bedre. Gå videre. Du føler ikke rett for denne mannen.
Gjest Jenna88 Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Hadde det bare vært så enkelt. Det er ikke enkelt, men de andre har helt rett; forlat ham! Jo lenger du venter, jo verre blir det. Har selv begått samme tabbe ved å bli, og nei, det ble ikke bedre med tiden, heller verre. Jeg visste jo egentlig, innerst inne, at han ikke var den rette for meg. Gå videre. Du føler ikke rett for denne mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå