Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Oppdaga en liten brun snegle i hagen i dag, så nå bryter panikken løs hos meg! Hvordan ligger det an hos dere? Finnes det håp om å stoppe %/¤&#/¤ skapen??
Gjest Fliss Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Nei, heldigvis så har jeg ikke snegler i hagen ..
meta2 Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Her har vi i bøtter og spann. Men nå har vi ikke noe særlig i hagen. Har ikke kommet i gan med planeringen. har konsentrert oss om muring og ny oppgang til plenen på framsiden. Har fått brun snegel inn på soverommet og.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Oppdaga en liten brun snegle i hagen i dag, så nå bryter panikken løs hos meg! Hvordan ligger det an hos dere? Finnes det håp om å stoppe %/¤&#/¤ skapen?? For hver snegle du fjerner, så fjerner du faktisk 400 Hver snegle legger 400 egg. har man først fått de, så hjelper det ikke hva du gjør om ikke naboer ør den samme gode jobben. nabosamarbeide her er viktig.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Har blitt massemorder på iberiasnegler i år... har til og med funnet rosa snegler med gule striper! (Helt sant!!) Litt mindre etter at en stor frosk slo seg til i blomsterbedet (regnet mye i år ja ), men i dag forsvant frosken da jeg luket i bedet, og da kommer vel sneglene tilbake. Da er det fram med kalken, ølet, saltet, og det kokende vannet! Ingen snegler skal overvintre hos meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå