Gå til innhold

hvordan holde ut med en 18 år gammel drittunge en hel kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er bare 26 selv, og at hun er 18 behøver nødvendigvis ikke være et problem hadde det ikke vært for at jenta er frekk, utrolig umoden for alderen. skulle tro hun var 12 noen ganger.

problemet ligger da i at hun er frekk. hun er i og for seg voksen. for hennes kjæreste er like gammel som meg. han ble sammen med henne da han var 24 og hun var 16.

han er moden, og blir stresset over henne og kjempe flau over henne selv i mange situasjoner.

mitt problem er at jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut og forholde meg den middagen og byturen vi skal på.

hun kan si sånt som -haha herregud har du pynta deg med masse smykker du da jåla- -slå av det der nå- i et skikkelig bedrevitende og ufyselig tonefall. Hun kommanderer til og med forloveden min rundt når jeg er til stede.

Hvordan skal jeg respondere når hun er frekk, noe alle vet hun kommer til å være. hun blir jo det store samtaleemnet dessverre.

jeg pleier å overhøre henne, men faan heller. noen ganger burde hun få høre og. på en ordentlig og saklig måte. men da føler jeg meg slem, og at jeg burde holdt meg for god til det. hun er jo så ung :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

hun er 18, og burde tåle å bli irettesettet...

be henne hysje når hun er frekk, eller be henne skjerpe seg..

om hun sier "haha herregud har du pynta deg med masse smykker du da jåla" , så sier du bare "ja" enkelt, kort og greit.

"slå av det der nå" så sier du bare "nei" ...shes not the boss of you =D

Skrevet

når hun kommer med en kommentar så si " du har alltid så mye positivt å si du...." samtidig som du lar den kommentaren henge litt i luften.. :kaffe:

Skrevet

Jeg kan strekke meg ganske langt, men om jeg ble lei hadde jeg kanskje sagt:

- Hvis du ikke kan si noe hyggelig, synes jeg du skal la være å si noe i det hele tatt.

Eller, hvis jeg ble skikkelig irriterert:

- Du er 18, ikke 12. Skjerp deg.

Kluet er å ikke sprekke, bare si fra i et rolig tonefall.

Skrevet

Hvis det blir riktig ille går det vel an å hinte om at hun ikke er i barnehagen akkurat nå eller noe sånt, er hun stor i kjeften må hun tåle å få noe tilbake.

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg ville bedt henne bli med meg (kun jeg og henne) fordi jeg ville sagt hva jeg mente om hennes oppførsel. Først ville jeg spurt: hvorfor.

Og innrømmet at jeg blir såret og irritert.

Men hvis ts selv har en negativ holdning, nytter det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...