Gå til innhold

En uendelig historie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan bli en veldig lang og morsom historie om de utroligste ting hvis man slenger inn en fortsettende setning.. :hoppe:

Det hele startet altså den dagen jeg til min store forskrekkelse fikk se den utrolig hårete naboen min sette seg inn i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bilen til kona til Hansen. Jeg tenkte med meg selv at han ikke hadde reint mel i posen... Skulle jeg

Gjest Sir Francis Drake
Skrevet

ta og drepe han og grave liket i hagen eller skal jeg-

Skrevet

...skal jeg krype opp i neseboret hans og bli der?

Skrevet

Jeg så min begrensning og valgte derfor heller å resolutt gå bort til han mens jeg sang...

Skrevet

Musevisa av full hals. Tror du ikke at den hårete naboen var så frekk at han..

Skrevet

...sporenstreks klasket til Fru Andersen på hennes brede bak. Litt overilt kanskje med tanke på...

Skrevet

at fru Andersen var en allerede godt utlært sadomasochist.

"Litt spanking er greit" sa hun til han ,"men jeg liker litt sterkere saker".Deretter tok hun frem håndjernene sine og lenket stakkaren fast inne i bilen.Like etter gikk hun inn i huset for å ta på seg lærantrekket sitt.

Skrevet

Denne historien ble visst ikke så uendelig allikevel.

Snakk om talentløst.

Skrevet

Denne historien ble visst ikke så uendelig allikevel.

Snakk om talentløst..

sa hun høyt til seg selv der hun satt og svetta mens hun dro på seg antrekket sitt.

Utrolig hvor galt det kan gå med slike historier, sa hun.

Skrevet

I full mundur tok hun fatt på kveldens offer. Han var rimelig vettskremt, og med god grunn.

Fru Andersen hadde nemlig supet ganske bra av sin hjemmelagede cherry hele den dagen. Litt dumt med tanke på...

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

at hun egentlig ikke het fru Andersen, men fru Hansen. Den hårete naboen brydde seg døyten om navn, han hadde problemer med å

Skrevet

huske navn uansett. Ikke likte han fulle kjerringer heller, men

Skrevet

hvorvidt de var en meter høye og to meter breie, det gav han blaffen i. Det som videre skjer i denne historien er helt klart.Den hårete naboen finner ut at han ikke vil være så hårete likevel og melder seg på Ekstrem forvandling. Her blir han....

Skrevet

Headhuntet til å bli den nye programlederen.

Men sjebnen ville det ikke slik, for da..

Skrevet

grodde det ut horn i panna hans og han fikk lange grønne øreflipper...

Skrevet

Så bar det inn på Extreme Makeover igjen. Denne gangen gikk det bedre, og da han kom ut var han ikke til å kjenne igjen.

Han var blitt den reneste...

Skrevet

Michael Jackson! Bortsett fra at nesa satt fast og huden

Skrevet

Med et så fantastisk utseende han nå hadde fått, lurte han på hvordan han best kunne utnytte det. Han ville gjøre noe nytt..

Skrevet

Nemlig bli den nye Blomster Finn! Han skulle finne seg en kjekk mann og starte blomsterbutikk. Så skulle han lære seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...