Lille Løve Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Er det noen her som er i forhold der de fremdeles kan ta seg selv i å savne sitt forrige forhold... Som aldri helt kommer over det. Og hvordan påvirker isåfall det det forholdet man er i nå? Kan man leve lykkelig i et forhold selv om man ikke selv ønsket å gå ut av det forrige? Eller vil kjærligheten alltid henge litt igjen... Jeg har vært alene en stund og ønsker ikke noe nytt forhold fordi jeg kjenner jeg ikke er ferdig med forrige... Og lurer på hva som skal til for å bli det. Vi har unger sammen, så vi må jo på et vis ha kontakt også. Noen kloke, positive råd om dette??
Clara1 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Er det noen her som er i forhold der de fremdeles kan ta seg selv i å savne sitt forrige forhold... Som aldri helt kommer over det. Og hvordan påvirker isåfall det det forholdet man er i nå? Kan man leve lykkelig i et forhold selv om man ikke selv ønsket å gå ut av det forrige? Eller vil kjærligheten alltid henge litt igjen... Jeg har vært alene en stund og ønsker ikke noe nytt forhold fordi jeg kjenner jeg ikke er ferdig med forrige... Og lurer på hva som skal til for å bli det. Vi har unger sammen, så vi må jo på et vis ha kontakt også. Noen kloke, positive råd om dette?? Jeg tror man alltid kan savne noe ved tidligere forhold, selv om man ikke ønsker den tidligere partneren tilbake. Man kan for eksempel savne de hyggelige soppturene, de gode middagene han laget. Tror ikke dette behøver å påvirke et nytt forhold noe negativt. Men den dagen man møter noen som setter hjertet i brann så vet man det, og da greier men å legge fortiden bak. Gå inn på møteplassen - der får du mange gode venner - plutselig er det en som blir noe mer. Tror kanskje du savner det fellesskapet du hadde.
Gjest Suri Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jeg er sammen med en, og vi har det helt fantastisk sammen. Allikevel savner jeg det jeg hadde med eksen, og vet at det kommer alltid til å være litt vondt at det ikke ble oss. Jeg har lært meg å leve med det. Bare erkjenne at det ikke gikk, og håpe at det ikke gjør så vondt med tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå