Johanna Skrevet 21. mars 2003 #1 Del Skrevet 21. mars 2003 Hvilke ingredienser har dere i pizzaen. Hva har dere i vegetarpizza, barnepizza osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. mars 2003 #2 Del Skrevet 21. mars 2003 Lager aldri vegetar-pizza eller barnepizza, men dette har jeg på "vanlig pizza": * Løk * Champignon * Mais * Tomatpurè * Ost * Kjøttdeig * Paprika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. mars 2003 #3 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg lager vegetar og "vanlig" pizza. Vegetar: Ost Paprika Løk egenmekket pizzasaus Jalapenos champinjon Vanlig: Kjøttdeig løk jalapenos ost pizzasau fra pose paprika Lager alltid dobbel deig.. ELSKER pizza med tykk bunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #4 Del Skrevet 21. mars 2003 pølse, kjøttdeig, auberginer, løk, hvitløk, champignon, mais.... Masse godt man kan ha på...og krydre forskjellig fra gang til gang. men jeg bruker å sløyfe tomatsausen jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2003 Tusen takk for svar. Jordbær hva er jalapenos ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. mars 2003 #6 Del Skrevet 21. mars 2003 Tusen takk for svar. Jordbær hva er jalapenos ? Jalopenospepper er nesten lik chili. Du har røde og grønne. Grønn er mest vanlig. Den er ganske sterk og passer utmerket på pizza! Vanligvis bruker man jalapenos som er ferdig oppdelt på glass, men man kan kjøpe hele også. De er kjempegode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 21. mars 2003 #7 Del Skrevet 21. mars 2003 Vegtar: aubergine(i terninger) løk(hakket) hvitløk(masse) champignoner(jeg tar de skivet i hermetikk) ost(masse) tomatboks(grovhakkede i hermetikk) tomatpuré (tomater i skiver) Stek løk og aubergine og champ. på svak varme. Ha finhakket hvitløk i helt på slutten i ca. 1 minutt. Ha resten av den tomatpuréen du ikke bruker på bunnen av pizzadeigen oppi panna med grønnsakene, og ha også oppi tomatboksen. La dette putre litt. Ha det over på deigen og strø på masse ost. Mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2003 #8 Del Skrevet 21. mars 2003 Vi lager bare vanlig pizza, både med og uten kjøtt. Fredag er blitt pizza dag. Så i dag skal jeg ha pizza med egenkomponert tomatsaus, med mye chili og hvitløk. Bacon, ost, løk, scampinjong og squash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. mars 2003 #9 Del Skrevet 21. mars 2003 Jalopenospepper er nesten lik chili. Du har røde og grønne. Grønn er mest vanlig. Den er ganske sterk og passer utmerket på pizza! Vanligvis bruker man jalapenos som er ferdig oppdelt på glass, men man kan kjøpe hele også. De er kjempegode! Åh, au, sterk sterk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mars 2003 #10 Del Skrevet 21. mars 2003 Jalapenosene du får på glass er ikke så veldig sterke.. ikke så sterke som fersk chilipepper. Pleier å spise dem som de er jeg :D . Men så er jeg herdet mht. sterk mat da. Uansett smaker de supert på pizza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 21. mars 2003 Vel da er det vel bare å skrive handleliste og sette i gang med pizzalagingen. Tusen takk til dere alle. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemor Skrevet 24. mars 2003 #12 Del Skrevet 24. mars 2003 Nå på lørdag laget jeg pizzadeig med basillikum og hvitløkssalt i og hadde følgende på toppen: Creme Fraishe (1 boks) Kjøttdeig blandet med Santa maria tacosaus (sånn pose) 1 løk og 1 boks mais og MASSE hvitost Den var NYDELIG ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå