Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg gir nå opp postens nettsider og henvender meg her istedet. Jeg skal sende pakke til USA, og lurer på hva som blir billigste måte å gjøre det på. Tidligere har jeg brukt forhåndsbetalt boblekonvolutt med fri vektgrense. Da kostet det konvoluttens pris, og en femtilapp i tillegg. Nå skulle jeg imidlertid sendt noe som krever en eske istedet. Kikket på smartpost, men der står det ingenting om sending til utlandet for et tilleggsbeløp. Det eneste jeg finner er CarryOn Cash, som koster 440 kroner. Jeg er muligens fortsatt i feriemodus som ikke finner frem i portohelve... portojungelen, så da lurer jeg på hvordan andre går frem for å få pakker avgårde på rimeligste vis..
ToveM Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Du kan sende "brev" inntil 2 kg Mellom 1 kg og 2 kg koster det 260,- for A-post og 186,- for B-post (tror jeg..) Mulig det kan bli noe tillegg hvis pakken er veldig stor..
mamut75 Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Usikker på hva det koster å sende ei pakke til usa , men du kan jo henvende deg til dhl , ups eller tnt?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Det eneste jeg finner er CarryOn Cash, som koster 440 kroner. Du har også CarryOn Cash - egenemballert. Koster kr 220 + kr 10 pr påbegynte kg du sender.
Latee Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Du har også CarryOn Cash - egenemballert. Koster kr 220 + kr 10 pr påbegynte kg du sender. Det er desverre kun innen Europa. Til USA koster det 220 + kr 70 pr kg.
Gjest ts Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Det er desverre kun innen Europa. Til USA koster det 220 + kr 70 pr kg. Fant den etterpå, ja. "Kilotillegget regnes fra første kilo t.o.m .pakkens vekt." Det vil si at det ikke blir tillegg om pakken veier 990 gram, ja? Hey, ikke se så rart på meg.. Det er varmt her, og hjernen er i dvalemodus.. :søvn:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå