Midna Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har begynt å bruke oligo 25 kremen fra Vichy og er kjempe fornøyd. Tenkte å begynne med renseskummet derfra også så fort jeg har brukt opp den rensen jeg bruker nå. Jeg får veldig fort blank nese, og har litt svarte prikker der. Jeg tenkte at det kanskje kunne hjelpe med normaderm anti spot concentrate? Men vil gjerne høre med folks erfaringer før jeg kjøper den
Miel Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Er ikke det en sånn penn man bruker på kviser? Vil tro det kan bli litt tøft å kline noe sånt på nesetippen... Hva med prøve en mattende krem i stedet? Jeg brukte Pureté Thermale S Mat fra Vichy før, og var godt fornøyd med den.
Miel Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 (endret) Hm, nei, jeg blandet visst, ser nå at det er en krem og ikke den pennen... Men det står uansett at den skal brukes lokalt for å tørke ut urenheter, da. Jeg brukte en sånn penn fra et annet merke på nesa en gang, for å få vekk sorte prikker, men endte med rød og flassende nese. Endret 12. august 2007 av Miel
Midna Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Takk for svar:) Som du sier så er det jo litt kjedelig hvis det viser seg å være altfor sterk for huden. Men står jo også at den roer ned huden og matter ned i tillegg til at den bekjemper urenheter? Hm.. får vel svaret på det hvis jeg prøver... Kan jo eventuelt prøve den andre du anbefalte også! Vanskelig dette her... Vil jo liksom prøve, men er utrolig kjedelig å gå rundt med rød og flassende nese også...
Miel Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Spør om de har en prøvetube på apoteket! Tidligere hadde de i hvert fall mesteparten av Vichys produkter i småpakninger på de største apotekene.
Midna Skrevet 13. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2007 God idè, det skal jeg spørre om! Men nå reiser jeg en uke til syden om litt over et døgn, så da får sol og brun hud rette på "problemet" enn så lenge:) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå