kitekatt Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 (endret) Noe annet lurt man kan gjøre enn å klemme seg inn i de og gå stiv som en stokk??? Orker jo ikke gå lenge med de ute liksom. Komemr inn i de, men det er ikke behagelig og man kan se at de er for trange når jeg setter meg ned. Men det er ikke så mye om å gjøre da Har MANGE bukser som jeg kjøpte nye på salg i våres som jeg nå ikke helt passer i (forklaring: Tok en bukplastikkoperasjon i mars og kjøpte da mange bukser på salg til "magen var borte". Kunne ikke bruke dongeribukser før nå egentlig, pga hevelse og vondt arr, men nå går det fint Problem nå er at fett setter seg mer på hofter og rumpe enn før...det skal jo legge seg ETT sted liksom, og fettcellene på magen er borte...ikke ille, men skikkelig surt med alt for trange NYE donbgeribukser ) Skal ikke BARE være enkelt, nei...:S men...noen som har fine triks til å utvide doongeribukser da? Endret 11. august 2007 av kitekatt
Gjest marihan Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Ha de på mens du dusjer. Gjør litt bøy og tøy i dusjen.. Dette funka for meg
Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Ha de på mens du dusjer. Gjør litt bøy og tøy i dusjen.. Dette funka for meg Okei, og da har de utvidet seg selv om du vasker de? skal teste det
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Vel, hvis de har stretch i, så går det av seg selv at de vide ut. Men hvis de ikke har stretch kan du ikke forvente det skal være noe stor forandring i passform. Beste du kan gjøre er alltid kald vask og aldri bruke tørketrommel....Har prøvd triksen med å dusje med buksene på og det gjørt mer eller mindre ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå