Gå til innhold

Gave

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. beklager å si det, men dette hadde jeg syntes vært litt sært.. Ikke var bildene spesielt fine heller etter min smak.. men det er jo bare min mening.. dersom du kjenner brudeparet godt, og de er åpne for sånne ting er det vel ikke noe i veien for det.. men jeg personlig ville ikke hengt noe sånt opp på veggen.. og det spørs om ikke dette tiltaler kvinner mer enn menn, og siden en bryllupsgave gjerne er til begge vet jeg ikke hvor stor suksess det blir..

huff, her var jeg visst veldig negativ, jeg er egentlig åpen for sånt altså, men akkurat dette falt ikke helt i smak..

Men det er sikkert mange som er uenig med meg.. lykke til!

Gjest antigartner
Skrevet

Det hadde ikke passet som bryllupspresang til samboeren og meg, i alle fall. Det spørs jo om brudeparet tror på slikt, da. De fleste gjør vel kanskje ikke det...?

For den som ikke tror på slikt, så har jo ikke slike bilder noen verdi.

Skrevet

Enig med de andre. Jeg ville hverken fått det eller gitt det, men for noen er det sikkert midt i blinken.

Jeg ville ikke gitt det hvis jeg ikke visste at det ville passe brudeparet.

Gjest nextlife
Skrevet

Hadde nok ledd meg skakk o :ler: om jeg hadde fått ei slik gave, men dersom du kjenner brudeparet, og vet at de er interessert i,-og åpen for slikt vil det være en kjempegave :)

Skrevet

Enig med de andre, her må du kjenne brudeparet godt og vite om det er noe som vil falle i smak. Hadde ikke vært noe for oss, er åpen for mye men det måtte vært noe jeg fant på selv at jeg ville prøve, ikke en gave til OSS til bryllupet!

Skrevet

Dersom paret er opptatt av det alternative, så supert. Hvis du ikke er sikker på det, så nei.

Skrevet

Bildene var rett og slett stygge! Synes det hele var en smuleb spesiellt hvertfall for meg. :nei:

Skrevet

Enig med de andre her. Du skal kjenne brudeparet svært godt og vite helt sikkert at de ønsker seg dette, før du kan tenke på å gi noe sånt i gave.

Her i huset hadde det ikke fallt i smak.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hvis vi hadde fått noe slikt hadde det havnet i tråden her inne "hvilke gaver likte dere minst" :ler:

Hvis du vet brudeparet er opptatt av slike ting passer det fint, hvis ikke bør du kjøpe noe annet :)

Skrevet

Hadde aldri i verden vurdert å gi bort noe slikt nei......

Skrevet
Hvis vi hadde fått noe slikt hadde det havnet i tråden her inne "hvilke gaver likte dere minst" :ler:

Hvis du vet brudeparet er opptatt av slike ting passer det fint, hvis ikke bør du kjøpe noe annet :)

Helt enig. Hos oss hadde dette ikke slått ann i det hele tatt. Men jeg har en kusine som jeg tror hadde satt pris på noe sånt, så for noen litt mer alternative er det gjerne en grei gave. Jeg skulle uansett vært ganske sikker på at det ville falle i smak om jeg skulle kjøpt noe sånt.

Skrevet
Enig med de andre. Jeg ville hverken fått det eller gitt det, men for noen er det sikkert midt i blinken.

Jeg ville ikke gitt det hvis jeg ikke visste at det ville passe brudeparet.

eni med du :jepp:

Men jeg regner med du kjenner brudeparet, og vet om de liker sånt. Men da var det kanskje litt rart om du vil høre meninger om det her.....

Skrevet

Synes bildene var alt annet enn fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...