Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere det om partneren går på byen og ikke kommer hjem om natta. Uten beskjed på telefonen om hvor h*n er, eller hvor lenge h*n blir. Hva om h*n ikke kommer hjem før neste morgen? Eller for den delen utpå dagen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Det gjør meg ingenting - det er ok om han gir beskjed da, men så planlegger man jo gjerne ikke at det skal bli så sent da - tida bare flyr på nachspiel og så plutselig er det morgen, eller man sovner hehe. - så det er ikke så lett å få til

Jeg er ikke noen nachspiel-menneske selv, så jeg ligger jo og sover uansett, og merker jo ikke noe til at han er ute, før jeg våkner.

Skrevet

Da hadde jeg lurt på om han hadde et høl i hodet.

Skrevet
Det gjør meg ingenting - det er ok om han gir beskjed da, men så planlegger man jo gjerne ikke at det skal bli så sent da - tida bare flyr på nachspiel og så plutselig er det morgen, eller man sovner hehe. - så det er ikke så lett å få til

Jeg er ikke noen nachspiel-menneske selv, så jeg ligger jo og sover uansett, og merker jo ikke noe til at han er ute, før jeg våkner.

merk hva hun sier nå: uten å ha gitt beskjed?

Du høres ung ut. Tida bare flyr når man er på nachspiel. Jaha?

Hvis man er oppegående nok klarer man å henge med å gi en sms eller noe til partneren.

heldigvis har jeg ikke slitt med dette problemet med min kjære, men før med en annen så. han gikk da rett i søpplekurven.

Skrevet

Jeg hadde satt pris på en melding eller lignende, om at han blir sen/evt. kommer tilbake dagen etter. Utover det får han gjøre som han vil.

Skrevet

Det hadde vært helt uakseptabelt.

Har man noe som helst respekt for partneren så kommer man seg hjem - eller i det minste sende melding om hvorfor man blir senere ..

Skrevet

Helt greit at han fester hele natta, men dersom han ikke i det minste sender en SMS blir jeg dritsur. Det kan jo ha skjedd noe!

Skrevet

Hadde vært greit så lenge han hadde gitt beskjed. Om jeg ikke hadde fptt beskjed hadde jeg renet med at han var hjemme i 3-4-tiden. Hadde han ikke kommet da, og ikke gitt beskjed hadde jeg blitt sur. Det tar to sek å skrive ei melding.

Skrevet

Det hadde rett og slett aldri skjedd hos oss.

Og OM det hadde skjedd, så hadde jeg blitt livredd og trodd at det hadde skjedd en ulykke eller noe sånt.

Hadde jeg fått en melding eller telefon om at han overnattet hos en kompis e.l. så hadde det vært helt greit.

Skrevet

Kommer litt an på hvordan sånne ting har vært tidligere i forholdet, men hvis det en rutine som har kommet i det siste ville jeg blitt ganske skeptisk.

Selv ble jeg brent kraftig på å gi den friheten til min eks-samboer...

Skrevet
Liker dere det om partneren går på byen og ikke kommer hjem om natta. Uten beskjed på telefonen om hvor h*n er, eller hvor lenge h*n blir. Hva om h*n ikke kommer hjem før neste morgen? Eller for den delen utpå dagen?

Jeg synes man skal bli enige om noen kjøreregler som begge holder seg til - og holder ikke kjæresten seg til disse så ville jeg vurdert forholdet. Hvordan skal det bli når dere får barn sammen? Skal du sitte hjemme med skrikerungene mens han flyr ute?

Skrevet

Jeg digger det!

Er ikke noe som er mer pirrende enn en total usikkerhet over hvor partneren befinner seg til en hver tid!

Hvem er han sammen med, hva gjør han, hvorfor foretrekker han dette fremfor å tilbringe natten sammen med meg!

Alt dette er spørsmål som får meg til å elske han ennå mer!

Forstår ikke folk som mener at dette er en oppvisning av respektløshet!

Han er jeger og jeg er bytte som sitter i åndesløst spenning over om jeg blir slaktet i dag eller ikke!

Fuck or walk? Woook!

Høner altså! :ironi:

Skrevet

Det hadde jeg ikke akseptert uten å få en beskjed i alle fall, så jeg visste hvor han var

Skrevet

Dette har skjedd meg noen ganger. Jeg har dratt på nachspiel, og glemt å gi beskjed til mannen. Det har ikke vært med vilje, men midt oppi alkoholrusen og festlighetene så har jeg noen ganger glemt å sende sms. Han har vært skuffet over meg disse gangene, noe jeg skjønner godt. Men stort sett husker jeg å si ifra. Hadde vært fra meg av engstelse om det samme hadde skjedd med ham..

Skrevet

Samboer har gjort det der én gang, og etter min reaksjon og skuffethet dagene (eller helgene) etterpå, gjør han nok ikke det igjen...

Skrevet

Samboer har gjort det der én gang, og etter min reaksjon og skuffethet dagene (eller helgene) etterpå, gjør han nok ikke det igjen...

Skrevet

Her i gården har det blitt mer eller mindre vanlig at han ikke kommer hjem. Han har ofte nachspiel på kontoret sitt (driver for seg selv) og sovner der når gjestene har gått. Først ble jeg dritsur når dette skjedde, men nå synes jeg at det er like greit. Da får han sovet ut litt av fylla der før jeg får han hjem. Jeg stoler på han da. Og de gangene (før) jeg ikke har stolt på han og sjekket opp, så har jeg funnet han på sofaen på kontoret. :)

Jeg tror på ingen måte at det er vanlig at samboere ikke kommer hjem fra byen før på morgenkvisten/ettermiddagen, men ingen forhold er like..

Skrevet
det hadde jeg ikke godtatt, nei.

Ikke jeg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...