*melis* Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Noen som vet om det finnes noen som helst muligheter for å se hvem som har sett på vennelisten din på Facebook? altså folk som man ikke er venner med som har trykket på "view friends"??
Gjest care Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Det tror jeg ikke går nei. Det står jo at man iallefall ikke kan spore opp mennesker som har tittet etter din profil. Vil tro at det er noe av det samme.
Wonders Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 tror ikke det blir registrert nei. Men jeg lurer på ... Du vet inne på din profil, så har du Mine Venner, og de bildene av mine venner forandrer rekkefølge konstant nesten. Er bildene der synlige ettersom hvem av mine venner som har vært inne på min profil? (mener ikke så snu på ditt innlegg, bare at spørsmålene var så like)
skrue Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 (endret) Er bildene der synlige ettersom hvem av mine venner som har vært inne på min profil? Nei, bildene velges tilfeldig ut når siden åpnes. Prøv en reload på den siden og du vil se de endres hver gang. Ellers synes jeg det er en god ting at man ikke kan finne ut for mye om hvem som gjør og ser på hva. Endret 16. august 2007 av skrue
Wonders Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 reloda og det kom helt andre bilder opp. Folk som ikke er online og som umulig da kunne vært på siden min...
Metis Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 reloda og det kom helt andre bilder opp. Folk som ikke er online og som umulig da kunne vært på siden min... Og det bringer med seg ett nytt spørsmål: er det virkelig mulig å se hvem som er online? hvordan?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Man kan se hvem som er online om man trykker på den pilen ved siden av Friends-knappen man finner i den vannrette menyen øverst. Der står det "online friends". Hvis du er inne på profilen til en person som er online, står det som regel at han eller hun er online rett under bildet til personen. Men hver enkelt person kan fjerne muligheten i privacy-settingene for at andre skal kunne se om man er online.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Men hver enkelt person kan fjerne muligheten i privacy-settingene for at andre skal kunne se om man er online. ..var noe av det første jeg gjorde, veldig befriende å slippe litt overvåkning.
Mona Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Noen som vet om det finnes noen som helst muligheter for å se hvem som har sett på vennelisten din på Facebook? altså folk som man ikke er venner med som har trykket på "view friends"?? Ikke mulig å se hvem som har sett på vennelisten din nei, men du kan jo sette opp i profilen at bare vennene dine skal få se vennene dine (!). Ev. ikke gjøre deg søkbar.
Gjest Jenna88 Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Tror ikke det er mulig å se hvilke BRUKERE som har vært inne på vennelisten din. Det som imidlertid er mulig, er å velge et alternativ som gjør at kun vennene dine kan se vennelisten din. Bruker selv dette alternativet, har en ganske begrenset profil, hvor en bare kan sende melding eller legge meg til som venn, hvis en ikke står på vennelista. Noen som vet om det finnes noen som helst muligheter for å se hvem som har sett på vennelisten din på Facebook? altså folk som man ikke er venner med som har trykket på "view friends"??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå