Meaty Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Ikke les her hvis du ikke har sett filmen enda... Ok, jeg så filmen i dag , men jeg synes ikke den var sååå bra jeg da Hadde ventet flere morsomme kommentarer fra Homer, filmen var på en måte mer spennende enn morsom. Men det var et par ting jeg lurte på: Hva var det morsomme på slutten som noen nevner i en annen tråd?? Jeg så noe med Mr. Burns men det var jo ikke helt på slutten. På dette tidspunktet hadde alle gått ut og ryddefolka kom inn og jeg gikk også. (det var en liten sal så folk forsvant fort). Jeg prøvde å søke på Youtube og fikk opp et dårlig klipp der du ser at Simpsons-familien liksom går ut av kinosalen, akkurat som om de har sett filmen også. Var det etter all rulleteksten? Hva skjedde med Spider-pig? Jeg kan ikke huske at vi så han noe etter at den kuppelen kom? Eller kan det hende at jeg var litt for opptatt med å grave i smågodtposen sånn at jeg gikk glipp av noe...
Gjest Vampyra Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Det jeg husker fra slutten var at Lisa var så opptatt av at hun skulle se om noen dyr ble skadet i filmen så hun måtte vente på rulleteksten. Vel den kom og ingen var skadet Hmm... Og så sa Maggie sitt første ord: "Sequel" (men det er egentlig feil for hun har sagt et ord før i serien )
Meaty Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Takk skal du ha! Ja det blir vel en oppfølger, så populær som denne filmen ser ut til å ha blitt. Det går jo ikke en dag uten at man hører noen synge "Spider-pig, spider-pig".......
Brukernavn Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Det jeg husker fra slutten var at Lisa var så opptatt av at hun skulle se om noen dyr ble skadet i filmen så hun måtte vente på rulleteksten. Vel den kom og ingen var skadet Hmm... Og så sa Maggie sitt første ord: "Sequel" (men det er egentlig feil for hun har sagt et ord før i serien ) VET du at dette var det aller siste som skjedde??? For da fikk jeg med meg alt sammen :juhu:
Gjest Vampyra Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 litt usikker, men jeg tror det var det siste.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Det aller, aller siste er vel han fyren som tusler rundt og liksom rydder og mumler og snakker om noe jeg ikke husker nå.. Var hvvertfall da de skrudde av filmen i salen våres..
smilefjes Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 åå det fikk ikke jeg sett nei! Det var ikke så morsomt, så du gikk ikke glipp av noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå