Gå til innhold

Jeg håper buska mi blir tørr til i morra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bra, for da slipper jeg å gå med buksa med hull i rævva på jobb.. Det er ikke bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buksa er blaut, og den må blir tørr!! Wawawawawawa

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet

Jeg er redd for at det skal begynne å regne i natt! Men den må bli tør før 10 i morra. wawawawa! Den henger på en stol :sjokk:

Skrevet

Jeg tørker kjolen min på badet.

Kan jo føne den litt til nød, da.

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, OMG! BUKSE!!! Jeg mener BUKSE

Skrevet
WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, OMG! BUKSE!!! Jeg mener BUKSE

Så wonderbra da! : )

For hvis ikke buska var tørr, så ville det jo egentlig være ganske så praktisk med ventilasjon der bak :skratte:

Har du ikke varmekabler i dogulvet da? Hvis ikke det begynner å regne, kan det jo komme morgendugg. Ute, altså. Hvilke vær du har på do er jo tross alt en privatsak.

Så fint at dette ble avklart da. At vi slipper å ligge søvnløse i natt å bekymre oss for busken din ; )

Skrevet
Så wonderbra da! : )

For hvis ikke buska var tørr, så ville det jo egentlig være ganske så praktisk med ventilasjon der bak :skratte:

Har du ikke varmekabler i dogulvet da? Hvis ikke det begynner å regne, kan det jo komme morgendugg. Ute, altså. Hvilke vær du har på do er jo tross alt en privatsak.

Så fint at dette ble avklart da. At vi slipper å ligge søvnløse i natt å bekymre oss for busken din ; )

Været der bak er supert, og jeg har ikke varmekabler på dass. Men jeg har hengt buksa opp over en bjelke i taket. Jeg håpeer :kryssefingreneforatjegslipperågåmedsprekkirævvabukse:

Tørketrommel min venn!!!

:rope: Jeg har ikke

Buska di... :fnise:

Jeg har ikke busk endaaa :tristbla:

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet
:legrine: Buska di du, jeg lurte på hva dette var for en tulletråd...
Skrevet

Buksa mi ble tørr :-D

Men må vaske den igjen ettersom jeg sølte et helt beger med rennendes is over meg.. Ikke kult å labberundt med is på meg :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...