Gå til innhold

Jeg finner heller ikke brillene mine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finne solbrillene med styrke i som ikke er noe fine, men ikke de vanliger! Trenger dem til å kjøre meeed. Balle :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Brille.
Skrevet

OK. fem tråder nedover her som er startet av tweek. alle begynner med jeg. jeg, jeg jeg, jeg, jeg... og inneholder kun små bagatell problemer i fra tweek. du har dagbok ser jeg. enda godt det.

jajaaaaaaaaaaaaaaaa. interessant. ;)

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg fant mine i dag. De har vært savnet i noen måneder, så det var fett.

Skrevet

Brillene mine er funnet! F ryddet er rom nede og der lå de, i en eske med sånne ting selvsagt.. Men nå er de der og da kan jeg se fint igjen når jeg kjører bil :)

Skrevet

Hurra!!!!!!!!! Endelig noen av oss som har vett til å finne igjen brillene sine!

Skrevet
Hurra!!!!!!!!! Endelig noen av oss som har vett til å finne igjen brillene sine!

Ja, men var jo ikke meg da.. hehe.

Dumt at du ikke har funnet dine enda, det er jo en stund siden. Ikke bare bare og kjøpe nye heller :(

Kanksje du kan få noen andre til å lete for deg? De har sikkert annerledes letemønster og finner dem, eller så kanskje du er litt som meg å ser alt annet en det du prøver å finne :ler:

Skrevet

Setter pris på omtanken, Tweek :) Har kjøpt meg noen mye kulere nå, så tar det ikke så tungt! Blitt mye jobbing siste ukene da......... hehe.

Skrevet

Det er bra!

Selv bruker jeg bare brillene når jeg kjører bil, selv om jeg akkurat har lov å kjøre uten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...