Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Hei,

Har noen av dere erfaringer med Shiseido Smoothing Veil?? Er den å anbefale, eller kan jeg spare meg pengene?? Jeg har tørr hud, og liker egentlig ikke makeup-kremer, men foretrekker løst pudder og evt solpudder.

M

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Er d den hvite foundation de har du mener?

Den er god.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jepp, den hvite :blunke: dvs, den er vel egentlig fargeløs når den kommer på huden. Jeg vil gjerne ha noe som matter ned litt (selv om jeg har tørr hud), og pudder tørker UANSETT ut huden. Estee Lauders Idealist er forsåvidt OK, men dyr, og i tillegg liker jeg ikke helt lukten. Akkurat nå har jeg et serum fra Origins som heter A Perfect World som har samme type glattende, matterende effekt, men Origins får man ikke tak i her i Norge, og jeg gidder ikke alltid mase på mine utenlandske venner.

M

Skrevet

Jeg finner ingen jeg liker bedre enn Idealist så jeg har gidder ikke å bruke masse penger på andre serum men går rett til idealisten.

Men noen synes Clinique sin er bra, dessuten har visst kanebo en som heter 10 seconds som jeg har lest noen har sagt var bra.

Gjest Ethereal
Skrevet

Men EL Idealist STINKER..... Men det blir nok kjøpt tilslutt allikevel. Testet Smoothing Veil i helga, og for meg ble det rett og slett for hvitt i fargen.

M

Skrevet

Synes du den stinker??????

Tror jeg må ut på badet for å lukte på den en gang til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...