Gjest CG Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Er det noen som vet hvor det går an å få tak i balsam av merket V05 i Norge? Er ute etter en billigbalsam, men de fleste som er på markedet har masse slemme-ting i seg som ikke er så bra for krøllete hår som mitt. Eneste stedet jeg har sett, er på Nille. Men der hadde de bare typen for folk som vil ha mer volum i håret, og det er ikke akkurat det jeg er ute etter.
kitekatt Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Er det noen som vet hvor det går an å få tak i balsam av merket V05 i Norge? Er ute etter en billigbalsam, men de fleste som er på markedet har masse slemme-ting i seg som ikke er så bra for krøllete hår som mitt. Eneste stedet jeg har sett, er på Nille. Men der hadde de bare typen for folk som vil ha mer volum i håret, og det er ikke akkurat det jeg er ute etter. Det blir nok Nille, men jeg har sett for andre hårtyper også...liker Vo5 godt selv
Amanlis Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Har du prøvd på Europris? Jeg mener å ha sett det der.
Gjest CG Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Jeg var innom både Europris, Max og Nille i dag. Ingen av de hadde VO5. Er det noen som kan si hvilke Europriser/Niller som har dette? (Bergensområdet).
Nelle Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg leter faktisk etter VO5 balsam selv. Har foreløbig ikke funnet noe. Men trådstarter: Jeg har et tips til deg. Balsamen for tørt og skadet hår fra First Price! Den inneholder ingen silikoner og andre slemme ting, og koster ca. 10 kr. Fåes iallfall på Kiwi butikker. Hvit flaske med grønn skrift. Jeg bruker denne selv, og den er super - det eneste som er kjipt er at jeg ikke helt liker lukten av den, og det er derfor jeg fremdeles leter etter VO5.
lillesky Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Er denne V05-balsamen bra? Hva hjelper den for?
Nelle Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Det er en billig balsam fri for silikoner. Jeg er ute etter den fordi den ikke inneholder silikoner, og samtidig lukter ok (+ er billig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå