Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette programmet??

Jeg er faktisk imponert over opplegget, det er tøffe mennesker som er med på programmet.

Jeg liker f. eks. 71 grader nord og muldvarpen, denne serien kommer i samme kategori.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg Pearl at Camp Molloy er et bra konsept. Liker reality hvor kunnskap og innsats hos de som er med teller (som du nevnte:71 Nord og Muldvarpen) Og Camp Molloy er absolutt innen samme kategori.

Men jeg synes kanskje at måten programmet er laget på, spesielt filmingen, er litt rotete og virker mindre profesjonelt enn F.eks 71 Nord. Det kan til tider være vanskelig å følge med på hva som egentlig skjer. Men det er ikke dårlig, bare ikke fullt så bra som andre programmer.

Skrevet

Må si jeg har sansen for Camp Molloy. Skikkelig tøffe prøvelser, og i den grad det kan kalles et reality program er det skikkelig bra. Faktisk et av de få programmene jeg følger med på. Men enig i at filmingen er rotete.

Skrevet

Har sett noe på Camp Molloy, og er enig med dere i at det er et bra konsept. Her gjør de jo faktisk noe, til forskjell fra feks Big Brother hvor de bare henger rundt og drikker og krangler og gudene vet hva :o

Men jeg synes de har rota litt i produksjonen. Feks har jeg aldri skjønt hvorfor de må kalle lagene med navn på lederen når de likevel har en farge. Kan det ikke bare hete lag rød og grønn osv??

Skrevet

Eneste negative jeg har å komme med når det gjelder Camp Molloy, er at jeg synes mandagene og tirsdagene er utrolig kjedelige... Med utrolig lite action... :-?

Og så er det litt rotete filming, ja...

Skrevet

Enig i at dette programmet er bra.

Men samtidig som jeg synes det er utrolig spennende med villmark og fysiske prøvelser, så virker det litt urettferdig at jenter og gutter konkurrerer sammen på denne måten. At ikke det er mer varierte prøvelser.

Litt satt på spissen kanskje, men guttene er jo fra naturen fysisk overlegne, og jentene havner etter hvert som svakeste leddet og blir utstemt en etter en.

Håper selvfølgelig at jeg tar feil :)

Skrevet

Husk at det skal kåres to vinnere. En jente og en gutt... :blunke:

Skrevet

Digger sånne program jeg!!! Der gjør de ihvertfall noe fornuftig, og konkurrerer og jobber virkelig hardt for gevinsten....Samme med 71 grader nord. Slår BB og alle de andre dårlige reality programmene rett ned i støvla!!!!! :blunke:

Skrevet

Jeg synes også at dette er morsomt og innholdsrikt. VillmarksTV - det er gøy.

Men gjør en del tøffe og morsomme ting vi ikke får se. Noen ganger er det unødvendig kjedelig - fx bruker de mye tid på å hisse opp konkurranseaspektet (jada, jeg vet det er det) istedenfor å vise da de dykket på et checkpoint.

Og noen ganger er det litt for mange blondiner som griner.

Skrevet

Kan være litt enig i at fysisk sett kan det være urettferdig at gutter og jenter konkurrerer på samme basis. MEN......

Jenter kan være veldig seige og utholdene, det har jo disse programmene bevist tildligere (71N), men det gjelder ikke bare fysikk. I Camp Malloy skal de velge ut det beste utstyret, de skal velge lag utifra det folk er best i, i tillegg så er det en del taktikk og prøblemløsninger. Der mener jeg kvinnene er på lik linje og vel så det som mannfolka og får derfor fordeler som gjør at de er gode ledere og kanskje kommer først pga. gjennomtenkte valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...