Gå til innhold

Engler

Anbefalte innlegg

Hva er det med engler?

Englevakt? Er ikke det bare å ver heldig?

Var der noen engler?

Om der var en engel eller gud så ville der vel ikke vert en ulykke selv om den ikke var så dramatisk pga. omtalte engler.

Kronprinsessen snakker vist med engler.

Er engeler jenter, gutter eller transer?

Jeg er transe og så absolutt ikke engel.

Bra.

For jeg hater dette englepratet.

Og nå også kongehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med engler?

Englevakt? Er ikke det bare å ver heldig?

Var der noen engler?

Om der var en engel eller gud så ville der vel ikke vert en ulykke selv om den ikke var så dramatisk pga. omtalte engler.

Kronprinsessen snakker vist med engler.

Er engeler jenter, gutter eller transer?

Jeg er transe og så absolutt ikke engel.

Bra.

For jeg hater dette englepratet.

Og nå også kongehuset

Engler er ånder de er veivisere sent fra Gud det er nå det de egentlig er. Engeler er verken kvinner eller menn de kan ta form som et menneske et dyr hva de måtte ønske.

Så en engel hva er en engel jo en engel er en Ånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte gidder å bruke krefter og energi på å irritere seg over at andre mennesker har et annet syn på livet og en annen tro enn den de selv har. It`s life, deal with it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så hissig? Det er da vel ingen som tvinger deg til å gå rundt og kaste bort energi på å irritere deg over ting du ikke liker? Dessuten, å tro at ting er så svart/hvitt som at dersom engler fantes ville det ikke vært noen krig, død eller elendighet i verden er litt vel naivt. Ja, for en kan vel si det samme om Gud? Milliarder av mennesker tror jo på Gud, all død og elendighet til tross.

Om ikke engler eksisterer i din verden så er det ene og alene din sak. Å si at de ikke finnes fordi du ikke tror på det blir litt vel A4. Andre må da vel få lov til å tro det de selv ønsker til tross for at du er uenig?

Endret av Altena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte gidder å bruke krefter og energi på å irritere seg over at andre mennesker har et annet syn på livet og en annen tro enn den de selv har. It`s life, deal with it ;)

Enig.

Det er som når vi ser nyheter fra midtøsten. Knall fint vær og det eneste fornuftige å gjøre er å bade og kose seg. Og så gidder folk å sende bomber i huet på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...