Gå til innhold

Anlegg for appelsinhud

Fremhevede innlegg

Gjest Marja
Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 35 år. Er slank (veier 64 kg og er 173 høy) men har tydelig anlegg for appelsinhud. Dette ligger ikke i familien. Er det noen som har råd mot appelsinhud? Jeg kan ikke bruke cellulittkrem eller løpe siden jeg nylig er blitt gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

98% av alle kvinner over 25 har anlegg for appelsinhud.

Skrevet

De beste rådene for forebygging av cellulitter er fysysk aktivitet og et så "rent" kosthold som mulig, uten masse e-stoffer og andre tilsetninger. Det er jo også best for barnet du bærer. Masse vann er med på å skylle avfallstoffer som kan gjøre cellulittene verre, ut av kroppen. Du kan vel utføre noen form av fysisk aktivitet selv om du er gravid? Man er jo bedre i stand til å takle en fødsel når man er i brukbar form, eller hva? All aktivitet som setter i gang blodomløpet i kroppen og gjør deg andpusten og svett, hjelper.

Hovedårsaken til at du bør tenke i disse baner (i tillegg til at det hjelper mot cellulitter) er at ved å leve så sunt som mulig gjør du kroppen din til et godt sted å være for barnet du bærer!

Lykke til!

Skrevet

Hei cellulitter er genetisk,men det kommer jo ann på livsstil hvor mye som kommer frem.Du kan bruke noen Cellulitt prod selv om du er gravid.Tror du kan bruke Babor men det finner du ut gå innom en hudpleiesalong og spør.Så kan de ringe levrandøren visst de ikke vet.Jeg bruker de og er veldig fornøyd :wink: Alle har cellulitter ,men det finnes 3 grader av det 1.har alle den vises ikke du må studer og klemme og styre for og få det frem.De fleste har grad 2 .Grad 3.er det få som har det er synelig gjennom klær vises godt.Det som hjelper enkelt og billig drikk mye vann,men ha sitron i det er rensende og vanndrivende skiller ut avfallsstoffer fra kroppen.LYKKE TIL 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...