Gå til innhold

Å gjøre ting selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurte på om noen har hatt "dugnadsbryllyp"? Altså, med det mener jeg at familien, med foreldre etc, har hjulpet til å lage bryllupet rent praktisk sett.

Vi har diiiger familie med mange søsken, og med de nærmeste vennene i tillegg er vi oppe i 75 allerede, ved grovregning. Jeg har lyst til at vielsen og festen skal være hver sin dag. Og at på dagen for vielsen (som vil være på kontoret mest sannsynlig), så blir det oss, ungene, foreldrene våre og forlovere til en rolig middag. Gjerne hjemme hos oss.

Så vil vi ha en super fest senere, hvor vi kan være kreative og holde kostnadene nede.

En venninne av meg hadde spekematbuffet, de hadde over lengre tid tatt turer til Sverige for å kjøpe drikkevarer sammen med venner og foreldre + supplerte med polvarer. Dessert var friske bær som mødrene hadde plukket. Location var gratis, og venner og familie pyntet.

Kaker ble bakt som vennetjenester. Det var et supert bryllup.

Har forresten sett på det bryllupsprogrammet på tv2 som har gått i sommer, og der har det vært mange fine tips som jeg har skrevet ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...