Gå til innhold

Ble litt snurt...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bolla_*
Skrevet

Logget meg på pc i sted, mannen min hadde ikke lukket igjen msn-vindu etter samtale med en kompis som bor i en annen del av landet.. Så at han (mannen min) hadde skrevet "ungene vokser - og det gjør kjerringa og, hehe".

Jeg ble rett og slett kjempesnurt!!!! Jeg har ti kg for mye etter tvillingssvangerskap, men jobber hardt for å få av de kiloene - uten at det nytter!

Til meg sier mannen at jeg er "fin", og minner om at jeg "tross alt har født to flotte barn". Irriterer meg grønn dersom han klager til kompiser over at jeg er feit! Eller kan jeg ha misforstått noe?

Ja, jeg vet at man ikke skal lese andres innboks, men her stod vinduet åpent, og jeg så meg omtalt - så da klarer vel ingen å la vær å lese???

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Virket jo uansett ikke som han synes det var ille at du vokser. Da ville han vel skrevet det annerledes. Men ta det opp med han på en skikkelig måte.

Skrevet
Logget meg på pc i sted, mannen min hadde ikke lukket igjen msn-vindu etter samtale med en kompis som bor i en annen del av landet.. Så at han (mannen min) hadde skrevet "ungene vokser - og det gjør kjerringa og, hehe".

Jeg ble rett og slett kjempesnurt!!!! Jeg har ti kg for mye etter tvillingssvangerskap, men jobber hardt for å få av de kiloene - uten at det nytter!

Til meg sier mannen at jeg er "fin", og minner om at jeg "tross alt har født to flotte barn". Irriterer meg grønn dersom han klager til kompiser over at jeg er feit! Eller kan jeg ha misforstått noe?

Ja, jeg vet at man ikke skal lese andres innboks, men her stod vinduet åpent, og jeg så meg omtalt - så da klarer vel ingen å la vær å lese???

Tror nok ikke det var vondt ment. Hadde han klaget så hadde han nok sagt mer rett ut at: uff, kjerringa bare eser ut og blir jo ikke kvitt de ekstra kiloene etter fødselen, blablabla. Sånn for å sette det litt på spissen.

Som han sier til deg, du har tross alt født to barn. Det er ikke rart at du ikke er like slank som før svangerskapet sånn umiddelbart etterpå. Stol på han når han sier han synes du er fin. Sånn jeg ser den kommentaren der så har du ingenting å bekymre deg for.

Litt lettere for oss som står utenfor å være litt mer objektive enn deg, ettersom det virker som om du sliter litt med at du har lagt på deg.

Skrevet

Med tanke på måten han sa det på ville jeg nok tatt det som en spøk, har selv sagt noe lignende angående sambo, og jeg syntes han er perfekt i mine øyne :)

Skrevet

Slapp av, det var garantert ikke vondt ment...

men...

jeg hadde blitt kjempesnurt!!! Minst like snurt som deg! :frustrert:

Skrevet

Jeg forstår ikke helt problemet, han har jo hverken klaga over det eller sagt at han misliker det. Som du sier sjøl så har du jo ti kilo for mye, men skal det bety at du ikke er fin?

Skrevet

Kanskje du burde lære deg å ta en spøk? Og samtidig la vær å snoke i andres saker?

Synes ikke du har noe å være sur for

Skrevet

Jeg hadde blitt såra ja, spøk eller ei!

Han kan godt snakke med kompiser hvis det er noe med meg som plager han (krangler og lignende) men det er noe annet. Jeg hadde aldri sagt noe stygt om for. eks en økende pondus til mine venninner, det er ikke min stil i det hele tatt. Synes sånne bemerkninger er litt harry jeg.. :sjenert:

Skrevet

Det er litt dårlig gjort å snakke om vekten din til gud og hvermann. Men det er sånn som skjer, han tenkte sikkert ikke over det egentlig. Var vel bare en mrosom bikommentar

Skrevet

Kanskje han mente : "vokser i hjertet mitt " :katt: :)

Han sa jo forsåvidt ikke noe galt da , bare konstaterte fakta ...

Ofte oss damene selv som legger negativ betydning i " å vokse" .

Jeg ser feks på det som negativt selv , men mine partnere har alltid påstått at de egentlig liker det .

Skrevet

Han beskrev deg som du er, noe du bekrefter selv, i en tone som viser at han liker deg uansett hvordan du er!

Regn deg selv som heldig som har en slik partner!

Eller......

Hør på alle hønemorene som mener dette er noe av det mest dissende en dame kan motta i form av komplimenter og....

HVA FAEN SKAL DU GJØRE MED DET?

Atter en tråd uten farge! Pussig at når jenter stiller et spørsmål er alt i svart/Hvit men når de skal svare er den viktigste informasjonen at det finnes sytten sjatteringer av grått!

Skrevet

Du er altfor nærtakande og sjølvhøgtidleg, altså sliter litt med sjølvkjensla, eller hur.

Han konstaterte tydeligvis berre fakta!

:spise:

Skrevet

Han kan jo ha sagt det litt for spøk.. jeg går ut fra at du kjenner mannen din godt nok til å vite hva slags verdier han har, og hva han i virkeligheten synes om deg og din kropp... Gutta liker å ha litt sånn tøff tone seg i mellom... jeg tviler ikke et sekund på at min mann kunne sagt noe sånt uten å mene noe med det.. men jeg tviler nok heller ikke på at jeg hadde blitt ganske sur på han!! Ikke ta det for høytidelig likevel!

Skrevet

Jeg hadde nok blitt noe snurt og lei meg jeg også, for jeg synes at man skal vise 'samlet front' når man er sammen, og heller ikke prate så mye med andre om ting som kan oppfattes negativt. Jeg vil jo helst at de jeg kjenner skal synes jeg har en veldig bra kjæreste :rødme:

Men de andre her har sikkert rett i at han ikke mente noe vondt med det, hadde han vært misfornøyd ville han sikkert ordlagt seg krassere.

Skrevet

Det var nok ment som en vits .. og jeg må medgi at jeg synes kommentaren var litt morsom :fnise: Men jeg hadde sikkert blitt irritert om det var meg han snakket om :forvirret:

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Kanskje du burde lære deg å ta en spøk? Og samtidig la vær å snoke i andres saker?

noen har ikke regler på om man får sjekke msn til hverandr vet du. du har vel ikke vært borti det???

Skrevet

Skjønner at den stakk litt, men hvis han ikke sier noe til deg som indikerer at han har problemer med kiloene dine, så er det nok ikke noe å bekymre seg for. :)

Skrevet

Dette er da bare sånn typisk mann-til-mann-humor. La gutta ha litt gutteprat som ikke er ment for oss, vi sier nok litt av hver om mennene våre vi og, som kunne ha blitt tatt ille opp men som ikke er ille ment.

Skrevet

Poenget er at de ordene IKKE var skrevet for deg. Dette var en samtale mellom to andre personer, og jeg synes du skal oppføre deg som om du ikke har lest dette. Du bør forholde seg til det mannen din sier til deg.

Du har bare en ting å skamme deg over: At du leser det som ikke var ment at du skulle lese. :nei:

Gjest Gjest_Bolla_
Skrevet
Du har bare en ting å skamme deg over: At du leser det som ikke var ment at du skulle lese. :nei:

Vet at det ikke var ment for meg å lese, men nå stod vinduet åpent, og jeg måtte fysisk lukke det ned for at jeg kunne logge meg på min msn. Jeg hadde skammet meg dersom jeg faktisk hadde åpnet loggen hans for å sjekke, eller lest tekstmeldinger på telefonen hans etc f.eks., men her stod altså vinduet åpent...på vår felles pc.

Dersom du satt deg foran pc, og så at noen hadde skrevet om deg, ville du automatisk lukket vinduet uten å se hva som stod om deg? Slik viljestyrke har ikke jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...