Gå til innhold

Mistet ringen, og bryllupet er neste uke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NigalJeg er en 34 år gammel mann som skal gifte meg med min fortryllende forlovede om ca. en uke.

Jeg har kjøpt ring... Men hvor i huleste er den?

Den er søkk borte, og jeg eier ikke nåla i veggen etter den første jeg kjøpte.

Hva kan jeg gjøre? Ingen andre enn jeg vet at den er borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal gifte deg om en uke og eier ikke nåla i veggen?

Kjøp en enkel glatt sølvring som midlertidig ring, det finner du til under 200 kr. hos en vanlig gullsmad.

Og let mann, let let let.

Skrevet

Nå må du tenke hardt. Når så du ringen sist ? Hvor? Hva drev du med? Du har sikkert tenkt disse tingene allerede, men tenk enda mer nøye? Hvordan har du klart å MISTE ringen da? Har du gjemt den så godt. Kjøp en falsk ring som en midlertidig løsning. Selger sånne overalt i sånne smykke/pyntebutikker. Mange varianter. F.eks på Kappahl har de alltid et stativ med sånne. Finn en som likner. Så Må du jo enten bestille en ny etterhvert eller FINNE den :)

Vet hun du skal gifte deg med om dette her eller? Jeg hadde klikka tror jeg ass.. 1 uke før.

Gjest nextlife
Skrevet

Ha, ha :skratte: Dette var typisk mannfolk, vel. Enten må du be din tilkommende eller mora di å lete, damer finner alltid det mannen eller sønnen har forlagt. Wish U good luck :skratte::skratte::skratte:

Skrevet
Jeg hadde klikka tror jeg ass.. 1 uke før.

He he, ja kanskje det er derfor han ikke har fortalt noe enda? :)

Vel, regner med at du allerede har tenkt og lett myyyye, så da ville jeg nok enten spurt om hjelp fra foreldre eller andre nære om et lite lån for å kjøpe en ny ring, eller gjort som andre har foreslått, få tak i en billig etterligning å bruke til man har råd til å kjøpe en ny.

Og så tror jeg nok tiden er inne for å fortelle det til bruden nå, greiere å få vite det nå enn å få høre det rett før bryllupet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...