billie Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Stakkars Britney.. Håper media snart lar henne være i fred. Tror ikke mye på det som disse sladrebladene skriver. Jeg blir litt satt ut av å lese sånt fordi det er folks ondskap svart på hvitt..folk elsker jo å høre om Britneys skandaler og bladene tjener fett på andres ulykke.
mysan Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Nei, sladreblader tror jeg svært lite på. Det er drittslenging de tjener pengene sine på. Legg merke til bilder av ymse kjendiser i ymse utgaver av f.eks. Se og Hør, om noen er midt i en blunk på et av bildene, så er vedkommende straks overstadig beruset og kunne knapt stå på bena. Det er latterlig.
*Emma* Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Jeg må innrømme at jeg sjelden tror på det når sladrepressen skriver historier om kjentfolk. Men jeg syns dette skiller seg ut fordi denne historien stammer fra et møte, en fotografering og en intervju-seanse de har hatt med henne. De har jo bilder også....selvom de har valgt å ikke trykke dem. Akkurat dette tror jeg på. Og jeg syns synd på henne...hun hadde alt.....nå bare ler folk av henne..
murray Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 (endret) Akkurat dette tror jeg på. Og jeg syns synd på henne...hun hadde alt.....nå bare ler folk av henne.. Det skrives mye tull om oppførselen til Britney, men akkurat den saken der er vel faktisk sann :kaffe: Dama er crazy! Edit: leif Endret 10. august 2007 av murray
(-:Domino:-) Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men jeg tar det meste som står i sladderbladene med en (stor) klype salt.
Gjest s.n Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Hvem vet? Det rabler jo for mange når de får for mye oppmerksomhet og penger! Om jeg ikke fester min lit til detaljene i historien, så har jeg ikke problem med å tro at dama er tatt alvorlig skade av de siste års livsførsel...
Gjest Opa Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Jeg må innrømme at jeg sjelden tror på det når sladrepressen skriver historier om kjentfolk. Men jeg syns dette skiller seg ut fordi denne historien stammer fra et møte, en fotografering og en intervju-seanse de har hatt med henne. De har jo bilder også....selvom de har valgt å ikke trykke dem. Akkurat dette tror jeg på. Og jeg syns synd på henne...hun hadde alt.....nå bare ler folk av henne.. Enig. At jenta er helt ute å kjøre er det vel ingen tvil om? Hun skulle vært lagt inn og fått fred og ro til å jobbe med seg selv og problemene sine.
milla-mor Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 nei, jeg tror sjelden på ukeblad-sladder. det ligger nok noe sannhet i det, ja, men så blir det overdrevet og tatt ut av sammenheng. blir kvalm av folk som skal tjene penger på andres ulykke. for guds skyld, hun har to små barn! hun er tydeligvis i ubalanse, og da bør hun få fred.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 nei, jeg tror sjelden på ukeblad-sladder. det ligger nok noe sannhet i det, ja, men så blir det overdrevet og tatt ut av sammenheng. blir kvalm av folk som skal tjene penger på andres ulykke. for guds skyld, hun har to små barn! hun er tydeligvis i ubalanse, og da bør hun få fred. Det er bare en ting sladrebladene kan brukes til, og det reserve-dopapir.
Lurvina Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 (endret) Nei, sladreblader tror jeg svært lite på. Det er drittslenging de tjener pengene sine på. Legg merke til bilder av ymse kjendiser i ymse utgaver av f.eks. Se og Hør, om noen er midt i en blunk på et av bildene, så er vedkommende straks overstadig beruset og kunne knapt stå på bena. Det er latterlig. Ja, ikke sant, det er ingen som ser smarte ut når de blunker med øynene på bilder. Det samme skjer hvis de skal skrive om noe som kjendisen har gjort ifølge noen andre, har kjendisen vært sur og klaget på servicen ved en plass så trykker de det mest uheldige bildet av personen som de kan finne, men hvis personen har donert masse penger til et eller annet godt formål så trykker de et skikkelig bra bilde av kjendisen. Selv om Britney oppførte seg merkelig så synes jeg at bladet kunne holdt seg for gode til å tjene penger på hennes ulykke. Hvis det stemmer det som stod der så snakker vi faktisk om ei dame med store psykiske problemer. Endret 11. august 2007 av Lurvina
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Dette har jeg ingen problemer med å tro på. Det er jo helt på det rene at jenta har store rusproblemer, det er tydelig dokumentert, også her: http://www.youtube.com/watch?v=WdJeYKTpEb4
Lilith Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 Dette har jeg ingen problemer med å tro på. Det er jo helt på det rene at jenta har store rusproblemer, det er tydelig dokumentert, også her: http://www.youtube.com/watch?v=WdJeYKTpEb4 Synes 'bare' hun så/hørtes full ut på denne videoen, jeg.
Gjest vimselot Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Tror heller ikke på det jeg leser, Britney er vel blitt en av medias favoritter etter at Diana døde. Og jeg kan på en måte forstå britney, om hun sjokkerer, og er kommet helt i ubalanse. Hun var svært ung da hun ble stjerne, og ting tok vel av for raskt. ¨ Media har jo dømt henne, men jeg antar at hun ikke tror at hele verden fordømmer henne. (selv om jeg ikke liker stilen, osv) Jeg fordømmer paparazzier og media. La henne være i fred.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #15 Skrevet 11. august 2007 Her Det er helt sikkert en grunn til at hun får all den negative omtalen hun får. Tror ikke hele verden er mot henne. Det er sikkert heller slik at hun har problemer og det smitter over på resten av verden. Og så er det så mange mennesker som tjener på at hun oppfører seg dumt og idiotisk og er en drittsekk.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #16 Skrevet 11. august 2007 Synes 'bare' hun så/hørtes full ut på denne videoen, jeg. Hvordan vet vi at det egentlig er Birtney? Kanskje det er en look-alike?
Gjest vimselot Skrevet 11. august 2007 #17 Skrevet 11. august 2007 Det er helt sikkert en grunn til at hun får all den negative omtalen hun får. Tror ikke hele verden er mot henne. Det er sikkert heller slik at hun har problemer og det smitter over på resten av verden. Og så er det så mange mennesker som tjener på at hun oppfører seg dumt og idiotisk og er en drittsekk. Vel, da har hun problemer da gjest. Disse problemene smitter ikke, at hun ruser seg, er ikke smittsomt. Har hun ikke innrømt at hun har vært på avrusning og har problemer osv? ... jeg har ikke lest alt, leser sjelden kjendis-stoff, men på kg er det av og til umulig å la være når man kjeder seg... Gjest, du mener da ikke at hun bør gå i et kloster? Hun er jo kjendis for fan, og gud hva avisene ville skrevet om DEG gjest, om du var en kjendis. Kan du tenke deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå