Gjest Nanne70 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Hei, noen som har erfaring med UnBra silikon-BH (el. tilsvarende)? Er avhengig av å bruke BH, men av og til kunne det jo være greit med noe som var litt mindre synlig.....
Quirky Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg har unbra, men ikke den i silikon. Jeg var fornøyd med den (gikk opp en cupstørrelse, så nå passer den ikke), men tror ikke den vil fungere bra på noen med noe særlig mer enn b-cup.
Ce'Nedra Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Vil bare si at jeg ikke anbefaler den på Cubus (Bra Cup) om man ikke har ganske små pupper. Jeg har C-cup og C-cup i den dekket halve puppen. Håpløse greier. Lillesøs har derimot B-cup og hun var fornøyd med sin i C-cup.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Hvis du søker litt vil du se at det har vært flere tråder om denne før (søk på Unbra), med erfaringer. Jeg prøvde den selv, men den var helt håpløs. Den var alt for liten, selv om c-cup burde ha passet, og jeg reagerte på den "klebrige" delen, så jeg fikk rødt utslett og det klødde veldig. Ikke særlig vellykket, altså.
Ginen Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg har UnBra i C-cup. Liker den godt, har bare tilfeldigvis ikke brukt den så ofte. Men sliter litt med den fantastiske kløfta man blir lovet.
ehv61 Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Noe skikkelig dritt spør du meg.De er ubehagelige å ha på. De passer nok ikke for noen med større mugger Iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå