Gjest Veronica Mars Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Husker jeg så noe sånt en gang i parfymeavdelingen på Cubus.. men har aldri prøvd det før. Høres ganske digg ut, slippe at strømpebuksa rakner på fest Men spørst om det ser bra ut da
Gjest Nanne70 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Prøvde for ca. ett år siden, en som jeg kjøpte hos Vita. Det så ganske ok ut, men var vanskelig å få jevnt. Dekkevnen varierer med hvor tykt lag du sprayer på, men jo tykkere lag, jo vanskeligere å få jevnt. Tærne var spesielt vriene. Det er kanskje en fordel å øve først....Ellers finnes det jo ulike kroppsfoundations som kan brukes og som ikke smitter av.
Gjest Veronica Mars Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Det høres vel egentlig ut som det ikke er verdt strevet. Tror jeg tar på litt concealer og driter i det.
minemor Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Vi selger den, men jeg anbefaler den aldri... kjempevanskelig og har aldri sette ett bra resultat:)
Ce'Nedra Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 (endret) Hæh? Er det Airstocking dere snakker om? Syntes det var kjempelett å få jevnt jeg, og den dekket alt. Eneste var at jeg forsøkte den som heter Coco, og jeg syntes den ble for mørk til meg. Edit: Jeg kjøpte på Parfymelle. Men forresten, de strømpebuksene du får kjøpt på Cubus er egentlig vel så greie, de har sånne skjulte tåforsterkere, så det går fint an å bruke dem i sko med åpen tå. Litt billigere Endret 10. august 2007 av Ce'Nedra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå