Gjest Gjest_My_* Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg skal være utro mot min mann... My..
Gjest Gjest My Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Fordi jeg vil! Skjønner du ikke det eller??
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Og det skriver du fordi??? Patetisk... stakkars mann!
Gjest Gjest_My Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Fordi jeg har lyst til å få det ut, som alle andre her!
Gjest Gjest_My Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Nei, det har jeg ikke. men skal nok finne han snart. Jeg er dritlei!
Gjest Gjest_My Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Dere vet ikke hvordan det er å være meg. Hadde dere vært i mine sko, hadde nok dere skjønt det med engang!
Netten Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Dere vet ikke hvordan det er å være meg. Hadde dere vært i mine sko, hadde nok dere skjønt det med engang! Nei, hvordan skal vi vite hvordan det er å være deg med all den infoen du gir oss?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg skal være utro mot min mann... My.. Gratulerer med å ha funnet ut hva slags person du vil være.
Bokormen Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 (endret) Om du er drittlei, hvorfor går du ikke? Heller være ærlig og avslutte forholdet enn å gå hen og være utro. Hvaslags problemer vil det løse? Eller ennå bedre: hvorfor fikser du ikke problemet MED mannen din? Om dette er mulig da. Endret 10. august 2007 av Tinesol
Gjest Gjest Cat Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Var utro mot mannen min for noen år siden da vi gikk gjennom en tøff periode. Var ikke planlagt, men det gjør ikke saken noe bedre. Hadde fryktelig dårlig samvittighet, og han - mannen min, altså - fant selvfølgelig ut av det. Han ble forferdelig såret og har fremdeles den dag i dag problemer med å stole på meg. Det er det dummeste jeg noen gang har gjort, og jeg vil absolutt ikke anbefale det! Er du drittlei og vil ut av forholdet, finnes det bedre måter å gjøre det på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå