Sussi Skrevet 21. mars 2003 #1 Skrevet 21. mars 2003 Rotet litt i en gammel eske fra boden min i går kveld der jeg har saker & ting fra min pure ungdom. Gamle Pusur bøker og denslags. Skikkelig arti'. Jeg finner da et signert bilde av Shatoo. En duo fra østlandet med 2 fløtepuser som sang. Det ble vel kanskje med det ene albumet fra dem, men jeg hørte litt med vennene mine og ingen av dem husket dem. På den tiden likte jeg alt som var av fløtepuser : pene gutter med skulder langt hår . Pat Sharp, Jason Donovan, Rob Lowe etc etc - Shatoo intet unntak! Men siden ingen jeg kjenner husker denne gruppen - er det noen som gjør det? De var vel bare noen døgnfluer så vidt jeg husker. Men jeg husker jeg var skikkelig stolt over å få et signerte bilde. __________ Før jeg postet innlegget tok jeg et lite søk på Google etter Shatoo & Dag Brandth som jeg husker han ene het...joda fant litt da :D Bilde av Shatoo
Gjest Lea Skrevet 21. mars 2003 #2 Skrevet 21. mars 2003 *Mimre* Javisst husker jeg dem.. og de var jo sååå kjekke... NESTEN like kjekke som Muffe og Gækki, men Muffe var jo ikke så kjekk da. Det var tider det..
tuji Skrevet 21. mars 2003 #3 Skrevet 21. mars 2003 Jeg husker! Men hva var det den hiten deres het???
Gjest Lea Skrevet 21. mars 2003 #4 Skrevet 21. mars 2003 Hadde de en hit??? Husker heller ikke.. husker bare gutta jeg..
Sussi Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2003 Husker kun 2 sanger: De het Overload og Santorini. Kanskje jeg skal grave litt dypere i boden å se om jeg finner kassetten som jeg kjøpte den gangen
Malou Skrevet 21. mars 2003 #7 Skrevet 21. mars 2003 Åhh... Jeg kan godt huske Shatoo, med Dag, Øyvind og en til med mørkt hår. Var på et senter og fikk signert kassett og greier Saaaaaaaaaaantooooriiiiiiiiiniiiii..... Jennifer
Malou Skrevet 21. mars 2003 #8 Skrevet 21. mars 2003 *Mimre* Javisst husker jeg dem.. og de var jo sååå kjekke... NESTEN like kjekke som Muffe og Gækki, men Muffe var jo ikke så kjekk da. Det var tider det.. Nei, det var helt klart kun Gækki som var kjekk Jennifer
ragnalina Skrevet 21. mars 2003 #9 Skrevet 21. mars 2003 ja jeg husker dem! Hadde kassetten deres og leste alt som sto om dem i Topp.. ja det begynner å bli lenge siden ja..
ivanka Skrevet 21. mars 2003 #10 Skrevet 21. mars 2003 trodde jeg hadde fortrengt den epoken helt, men jo, jeg husker dem. men var aldri noen fan.
Gjest Lea Skrevet 21. mars 2003 #11 Skrevet 21. mars 2003 Nei, det var helt klart kun Gækki som var kjekk Jennifer Men han var jo i tillegg SINNSYKT kjekk da . Jeg hadde hele rommet mitt tapetsert med Creation plakater og utklipp. Dessuten varete vel Creation-perioden litt lenger enn Shatoo-feberen. Den som hadde vært fjortis igjen....
Malou Skrevet 21. mars 2003 #12 Skrevet 21. mars 2003 Var en ihuga Creation-fan selv jeg, i opptil flere år tror jeg faktisk :o Hadde i hvertfall opptil flere kasetter med dem husker jeg. Tror faktisk de ligger i en pose i kjelleren til mamma ennå. Shatoo ga vel kanskje aldri ut noe mer en det ene albumet. Ble de oppløst eller noe? Mener at han Dag Brandt gikk solo etterpå *mimrer* Jennifer
Gjest Lea Skrevet 21. mars 2003 #13 Skrevet 21. mars 2003 *Mimrer sammen med Jennifer* Jeg kan faktisk ikke huske melodien til noen av låtene Shatoo hadde, men jeg tror at jeg kan flere av Creation utenat ennå. Husker at de deltok i Grand Prix og ble slått av Ketil Stokkan (Rooomeoo). Jeg var så sinna at jeg sto på hodet i en stol og skreik... Dessuten var jeg på konsert med dem og sto i kø i maaange timer. Til slutt fikk jeg skreket meg til en autograf også.. hadde den under puta i flere uker. (Oj.. sporet litt av nå gitt)
Malou Skrevet 21. mars 2003 #14 Skrevet 21. mars 2003 Husker at de deltok i Grand Prix og ble slått av Ketil Stokkan (Rooomeoo). Jeg var så sinna at jeg sto på hodet i en stol og skreik... Pass på blodtrykket nå Lea :blunke: Sånne traumatiske barndomsminner skal man ikke bare begynne å rote rundt i sånt helt uten videre. Kom plutselig på "Brandenburger Tor" jeg nå, også med Ketil Stokkan... Som resulterte i en av mange sisteplasser i Grand Prix. *sporer enda mere av* Jennifer -som gråt av glede når Bobbysocks vant GP i 1985 -
Gjest lille blå (uinnlogget) Skrevet 21. mars 2003 #16 Skrevet 21. mars 2003 Husker de godt jeg, han ene syntes jeg var drit kjekk :blunke: Hadde til og med plakat av dem på veggen og en hit på kassett
Gyda Skrevet 22. mars 2003 #17 Skrevet 22. mars 2003 Mener bestemt at de gav ut så mye som tre kassetter.... Først var de tre, og så krangla de (det gjør jo alle) og da ble de to. Var ihuga fan i 12 -13 års alderen. Men kan ikke huske andre sanger enn denne Santorini. Syns forøvirg - i alle fall i dag - at Return er mye bedre. Liker dem faktisk ennå.
Sussi Skrevet 22. mars 2003 Forfatter #18 Skrevet 22. mars 2003 Stemmer det at de var 3 i starten. Så de gav ut hele 3 album? Det kan jeg ikke erindre. Jeg husker kun et.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #20 Skrevet 23. mars 2003 jeg husker dem, de var vel tre, var de ikke, han ene hadde brunt littlangt (fønet ) hår. Veldig kjekke, men ikke min type gutter/musikk - jeg hatet DuranDuran, (i ettertid har jeg oppdaget at de faktisk hadde mye bra), Wham, Drama etc (og shatoo) og likte Billy Idol (hadde en gigant plakat av fjeset hans, og en gang måtte jeg kysse ham på munnen - pga nødt/sannhet lek... deeet var flaut det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå