Thomasine Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vanskelig dette. Mine foreldre har alltid vært vedlig glad i noen franske komediefilmer som gikk/går på tv'en innimellom. Jeg så aldri på dem... Tror hovedpersonen kanskje var en detektiv eller politi, kanskje...:klø: Ikke sikker på om filmene også var i svart/hvitt. Hovedpersonen var liten av vekst, litt eldre mann... Noen som er i nærheten av å vite hva jeg snakker om...?
NullHull Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg tror kanskje du tenker på filmene fra 60-70 tallet med Louis de Funés om "Le Gendarme de St Tropez", denne helcrazy politisjefen på den franske rivieraen. Også en av mine foreldres store helter ! En fantastisk skuespiller med en mimikk av en annen verden !
Thomasine Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Jeg tror kanskje du tenker på filmene fra 60-70 tallet med Louis de Funés om "Le Gendarme de St Tropez", denne helcrazy politisjefen på den franske rivieraen. Også en av mine foreldres store helter ! En fantastisk skuespiller med en mimikk av en annen verden ! Ja, må si jeg var usikker på om noen kunne hjelpe meg her, men jaggu!! :bukke: Takk Nå må jeg bare se om det finnes på dvd, så jeg kan kjøpe noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå