Thomasine Skrevet 9. august 2007 #1 Del Skrevet 9. august 2007 Vanskelig dette. Mine foreldre har alltid vært vedlig glad i noen franske komediefilmer som gikk/går på tv'en innimellom. Jeg så aldri på dem... Tror hovedpersonen kanskje var en detektiv eller politi, kanskje...:klø: Ikke sikker på om filmene også var i svart/hvitt. Hovedpersonen var liten av vekst, litt eldre mann... Noen som er i nærheten av å vite hva jeg snakker om...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 #2 Del Skrevet 9. august 2007 Kan du si litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 10. august 2007 #3 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg tror kanskje du tenker på filmene fra 60-70 tallet med Louis de Funés om "Le Gendarme de St Tropez", denne helcrazy politisjefen på den franske rivieraen. Også en av mine foreldres store helter ! En fantastisk skuespiller med en mimikk av en annen verden ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg tror kanskje du tenker på filmene fra 60-70 tallet med Louis de Funés om "Le Gendarme de St Tropez", denne helcrazy politisjefen på den franske rivieraen. Også en av mine foreldres store helter ! En fantastisk skuespiller med en mimikk av en annen verden ! Ja, må si jeg var usikker på om noen kunne hjelpe meg her, men jaggu!! :bukke: Takk Nå må jeg bare se om det finnes på dvd, så jeg kan kjøpe noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå