Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei. Nå trenger jeg hjelp av Dere alle bryllupsplanleggere. Jeg og samboeren min har til en viss grad blitt enige om at vi skal gifte oss, og at bryllupet skal være i 2009, MEN.... Ettersom det ikke var noe ordentlig frieri, har jeg lyst til å gjøre det. Som alle sikkert vet, er det jo skuddår neste år, og 29 februar er jo dagen da damene fri. Akkurat det har jeg lyst til å gjøre på en ordentlig måte, og da trenger jeg hjelp til en fin måte man kan gjøre dette på. Tips mottas med stor takk.. (Og ja, jeg vet det er lenge til og alt det der)
Gjest Elize Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Så spennende:) Og viss han svarer nei, skal han gi deg syv par hansker, heter det fra gammelt av. Men la oss håpe det blir ja. Har ingen gode forslag, men ville bare hjelpe deg og få flyttet denne opp. Er så utrolig kjedelig når ingen svarer når man trenger litt hjelp. Kanskje jeg også skal fri til min kjære da. Han fridde på sankthansaften, men hadde vært artig og overraske han litt å. Frieriet hans var helt perfekt og nydelig. Nå er det bare synd det er så lenge å vente. Men får håpe noen har noen gode tips til oss:)
Frøken eple Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Hei. Nå trenger jeg hjelp av Dere alle bryllupsplanleggere. Jeg og samboeren min har til en viss grad blitt enige om at vi skal gifte oss, og at bryllupet skal være i 2009, MEN.... Ettersom det ikke var noe ordentlig frieri, har jeg lyst til å gjøre det. Som alle sikkert vet, er det jo skuddår neste år, og 29 februar er jo dagen da damene fri. Akkurat det har jeg lyst til å gjøre på en ordentlig måte, og da trenger jeg hjelp til en fin måte man kan gjøre dette på. Tips mottas med stor takk.. (Og ja, jeg vet det er lenge til og alt det der) Jeg spøkte faktisk med min samboer om å fri til han den dagen, hvis han ikke gjorde det først Da skulle jeg lage lammestek og eplekake. Sikkert ingen big deal, men det er yndlingsmaten hans - og jeg er ingen stor kokk til vanlig. Går mest i taco og pasta liksom Så om jeg hadde smelt til men stek og kake, hadde han nok blitt imponert. Dessuten sa han til meg en gang at den dagen jeg lagde det til han, skulle han fri (det sa han i løpet av de første ukene vi var sammen). Men det var kanskje ikke et så godt tips ettersom det sikkert bare passer til "min"... Du kan jo ta han med et sted? Helgetur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå