Gå til innhold

Trådkurvstativ som er 40 cm. bred -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et skap som er 40 cm. bredt. Der er det noen trådkurver som henger på skinner spikret på skapveggene, og disse kurvene er 39,7 cm brede. Problemet er bare at vi har for få av dem. Har nå vært på jakt byen rundt etter flere kurver å supplere med, men det ser ut til at de fleste produsentene har lagt seg på 35 eller 45 cm brede løsninger.

1000 :dagens-rose: til den som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i stativer i riktig bredde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

😉

Endret av Asti
Skrevet

Takk for svar Vanedis :)

Fant skap med 40 cm bredde hos Norema, og de har til og med kurver som passer i dem. Problemet er at 40 cm er det indre målet på skapet vårt, men det yttre målet på kjøkkenskapene hos Norema. Skapveggen på skapene de har er over 1 cm bred, og i tillegg har de en opphengsmekanisme som "stjeler" noen cm fra kurven, så selve kurven er i praksis 37-38 cm. De fleste andre jeg har vært innom har ikke ikke i den bredden i det hele tatt.

Kurvstativ på 35 cm inni skapet er selvfølgelig en løsning. Vi har jo noen kurver, så vi kan jo eventuelt kombinere. Men man mister jo litt plass på å gjøre det på den måten, så jeg tenkte jeg skulle høre her på KG (orakelet mitt :ler:) først, i håp om å få høre om en sær liten produsent som noen visste om som vi kan bestille fra :)

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet

Takk for tips emi, det skal jeg jammen gjøre :)

Skrevet

Prøvde å ringe Elfa. De har mye rart i dybder og forskjellig kurver, men breddene er standard, så de leverer ikke i 40 cm :(

Gjest Blondie65
Skrevet

Har du prøvd IKEA? Mener de har dette til sine kjøkkeninnredninger.

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet (endret)

..........

Endret av Asti
Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet
Så de har kurver som er ca. 37-38 cm. Kunne det vært en ide å foret ut inni skapene dine - altså kun der opphengsskinnen skrus på? Skjønner du hva jeg mener?

Hmm...kan være en mulighet, men jeg vil tro det blir en del pirk å få det til, så det jeg håper vi kan finne noen som passer.

Har ikke søkt internasjonalt enda, er det noen som vet hva en trådkurv heter på egnelsk? De må jo kunne sendes vil jeg tro...

*desperat* :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...