Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du pga lang avstand ikke får sett kjæresten så ofte, det er to uker siden du sist så han og du foreslår og ta en dagstur til han. Han sier at det passer dårlig, fordi han må studere og slappe av.

Men så drar han ut på byen på kvelden og fester hele natta??

Hvordan ville dere reagert? Føler meg litt snytt fordi han velger festing istedenfor meg ("skal slappe av" my ass)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt at han ikke var særlig interessert.

Gjest Tanita
Skrevet

For det første så lyver han til deg, for det andre så viser han deg hva han prioriterer og at det ikke er så om å gjøre for han å treffe deg. Jeg ville blitt skuffet.

Skrevet

Huff og huff! Jeg ville blitt kjempelei meg.. Og hadde garantert hatt andre planer når han foreslår å møtes neste gang!

Skrevet

Hadde dere dumpa han? Har vært sammen noen måneder, og ting ellers er veldig bra.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg ville ventet litt og sett, men gjort det samme tilbake. :slåss:

Skrevet

Vet ikke om jeg ville ha dumpet han, jeg ville også ha ventet litt. Men han må vel forstå at du blir lei deg? Selv om han skulle lese og ta det rolig kunne han vel lese og ta det rolig sammen med deg?

Jeg tror jeg ville vært veldig opptatt i tiden fremover, slik at han også får føle at du setter andre over han , slik han gjorde med deg.

Lykke til :)

Skrevet
Hvis du pga lang avstand ikke får sett kjæresten så ofte, det er to uker siden du sist så han og du foreslår og ta en dagstur til han. Han sier at det passer dårlig, fordi han må studere og slappe av.

Men så drar han ut på byen på kvelden og fester hele natta??

Hvordan ville dere reagert? Føler meg litt snytt fordi han velger festing istedenfor meg ("skal slappe av" my ass)

Kanskje det ganske enkelt var slik at han hadde planlagt å gå på byen sammen med noen andre? Og at han forventet at du ble sur hvis han var ærlig og sa at han allerede hadde inngått avtaler for kvelden? Vel, du bekrefter jo at du synes at han burdte prioritere deg isteden for fest med andre.

Hvordan du skal tolke dette må være opp til deg, fordi bare du kjenner forholdet og den greia dere har sammen. Men kanskje er det slik at han synes det kunne være greit å pleie relasjonen f.eks. til kompiser denne kvelden?

Ettersom du spør, så kan jeg jo nevne at jeg og min kone til tider legger vekt på å være litt fra hverandre, rett og slett for at vi skal få litt pusterom. Da prioriterer vi venner og familie på hver vår kant, og på den måten får vi tid til å savne hverandre etter en viss tid. Det funker veldig bra for oss, og vi slipper å bli lei av hverandre.

Husk at selv om dere er kjærester, så er dere ikke siamesiske tvillinger.

Sett kjæresten din fri, og han forblir ved din side. Få han til å savne deg. Hvordan, må du finne ut.

Gjest Tanita
Skrevet

Men nå har de ikke sett hverandre på to uker, så de kveler ikke hverandre akkurat...

Skrevet
Men nå har de ikke sett hverandre på to uker, så de kveler ikke hverandre akkurat...

Det er nettopp det jeg tenker og. Han kan ikke klage over å ikke være fri når han ikke har sett meg på to uker og befinner seg milevis unna. Forstår ikke hvordan det på noen måte kan føles kvelende.

Ang pleing av relasjoner så var han på byen med den samme gjengen dagen før.

Skrevet
Kanskje det var en spontan greie?

Når spontan-festing er viktigere enn forholdet til dama - da er det ikke mye å samle på!

Skrevet
Når spontan-festing er viktigere enn forholdet til dama - da er det ikke mye å samle på!

Så da skal man si "nei, kan ikke bli med ut på noen øl i kveld, fordi jeg sa til dama at hun ikke kunne komme hit"?

Skrevet
Så da skal man si "nei, kan ikke bli med ut på noen øl i kveld, fordi jeg sa til dama at hun ikke kunne komme hit"?

Det var ikke "noen øl", det var vill festing. Og siden begrunnelsen for at jeg ikke kunne komme var at han skulle lese og SLAPPE AV synes jeg det skurrer veldig når han "plutselig" får energi nok til å løpe rundt dritings hele natta.

Skrevet

Noen øl kan fort bli til vill festing. Og er man hjemme og slapper av er det ikke vanskelig å bli med ut på det som skal være et par øl. Men du mener han skulle holdt seg hjemme?

Skrevet
Kanskje det ganske enkelt var slik at han hadde planlagt å gå på byen sammen med noen andre? Og at han forventet at du ble sur hvis han var ærlig og sa at han allerede hadde inngått avtaler for kvelden? Vel, du bekrefter jo at du synes at han burdte prioritere deg isteden for fest med andre.

Hvordan du skal tolke dette må være opp til deg, fordi bare du kjenner forholdet og den greia dere har sammen. Men kanskje er det slik at han synes det kunne være greit å pleie relasjonen f.eks. til kompiser denne kvelden?

Ettersom du spør, så kan jeg jo nevne at jeg og min kone til tider legger vekt på å være litt fra hverandre, rett og slett for at vi skal få litt pusterom. Da prioriterer vi venner og familie på hver vår kant, og på den måten får vi tid til å savne hverandre etter en viss tid. Det funker veldig bra for oss, og vi slipper å bli lei av hverandre.

Sett kjæresten din fri, og han forblir ved din side. Få han til å savne deg. Hvordan, må du finne ut.

Er helt enig i det som står skrevet her.

Tenk om han virkelig hadde disse planene. Og at han faktisk ikke ville si det til deg for å ikke såre deg. Han har kanskje tenkt på at han skal si det til deg på en litt bra måte. For ham ble kanskje dette en bra måte å si det til deg på.

Tror ikke at det kommer til å bli så veldig mye bedre om du er veldig opptatt framover. Si det heller til ham at du ble lei deg, så får du nok den forklaringen du behøver.

Skrevet
Noen øl kan fort bli til vill festing. Og er man hjemme og slapper av er det ikke vanskelig å bli med ut på det som skal være et par øl. Men du mener han skulle holdt seg hjemme?

Jeg mener han bør slutte å prioritere festing foran meg.

Det er riktignok første gangen dette skjer. Hender det igjen er det kroken på døra.

Skrevet

Synes dette hørtes veldig fornuftig ut..

Jeg og mannen stortrives i hverandres selskap, og har masse felles venner - men av og til må vi savne hverandre litt.... Deilig;)

Skrevet

Ja når det BARE er to uker siden sist er det veeeeeldig forståelig at han trenger litt fri. :kaffe:

Skrevet
Jeg mener han bør slutte å prioritere festing foran meg.

Det er riktignok første gangen dette skjer. Hender det igjen er det kroken på døra.

Dersom dette er første gangen det skjer så kan du ikke si at han skal slutte å prioritere festing forran deg. Hadde det skjedd jevnt og trutt hadde det vært noe annet. Når du reagerer så sterkt er det nok heller noe annet i forholdet som skurrer. Spes. om dette var en spontan ting (og ja, vill festing kan skje spontant, trust me). Du høres veldig sjalu ut.

Dump ham sier jeg, sett ham fri. Han trenger nok ikke ei sur dame som ikke ønsker at han skal ha det gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...