DIorGIrl Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvilken er best ? Den vanlige diorshow eller diorshow unlimited ?
Gjest Gjest_MinniMus_* Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Den vanlige diorshow har tykkere børste og jeg føler man får mer volum med diorshow men det hender det blir litt klumper, mens unlimited har en tynnere børste og gir laange vipper som ikke klumper men mindre volum. Det er min erfaring da.. selv har jeg lange , tynne vipper.
DIorGIrl Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Ja, takk for svar . Jeg tror jeg bestiller Diorshow Unlimited , For jeg vil ha lange vipper som ikke klumper. fungerer den da? Har du prøvd den ?
Gjest Borghild Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Diorshow er best synes jeg, men hvordan er denne blackout saken fra Diorshow? Unlimited syns jeg var skikkelig dårlig.
Gjest Deception Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Unlimited syns jeg var skikkelig dårlig. Den flaket, og fikk øynene mine til å bli røde og renne konstant. Den gikk rett tilbake der den kom fra. Ellers liker jeg Diorshow vannfast, som har en nydelig geleaktig konsistens. Selv om vannfastheten ikke er så veldig høy, akkurat.
Gjest piropa Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Har begge, Diorshow har jeg kjøpt i flere år nå, den Limited versjonen kjøpte jeg for første gang for noen mnd tilbake. Diorshow er det ingenting å si på, den gir flott volum og klumper ikke (på meg iallefall). DS Limited liker jeg også, selv om den er mer "våt" og kan føre til at vippene mine klumper seg lettere. Det sm er supert med denne er at den gir en knallsvart farge og mer intenst blikk. Jeg bruker et par lag med denne først, og så bruker jeg et lag med vanlig DS for å skille vippene og "tørke av " overflødig mascara
Mischa Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Jeg syns begge er gode, men syns kanskje Diorshow er best - for da får jeg både volum og lengde, i stedet for bare lengde.. men begge er greie
Gjest Kaya83 Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Som sagt i en annen tråd, jeg kastet min unlimited.. Ulempen med diorshow generelt er at den tørker ganske fort ut, men så lenge man har en ny og frisk mascara så klumper den seg ikke.. Det er verdens beste mascara - syns jeg - men ikke hvis den er gammel..
trulta_ Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Den vanlige Diorshowen er best. Sier meg enig her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå