Gå til innhold

Kenguru stek

vl800

Anbefalte innlegg

Trenger tips fort. Er det noen som har noen forslag på hvordan man tilbereder kenguru kjøtt? Har kjøpt det og skal ha det til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Trodde jeg var åpen for det meste innen matveien jeg, og vet jo at det selges kengurukjøtt, men kan'ke spise Skippy vel??

:o

(Hvordan smaker det forresten?)

L-B

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist kengurukjøtt en gang. Beklager med det smakte dårlig. Kanskje det ikke var riktig tilberedt men smak er jo forskjellig også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jo lille Ru nevnes (og mamma Kengu, da).

Min samboer tilberedte kenguru en gang, men siden jeg foretrekker at alt blod er gjemt bort i stekeprosessen, var ikke det noe for meg. Tror det kan stekes som biff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøste og bære :o Ta ikke meg' date=' men han som kommer bak, han er mye saftigere.[/quote'] :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var åpen for det meste innen matveien jeg' date=' og vet jo at det selges kengurukjøtt, men kan'ke spise Skippy vel?[/quote']

Hvorfor ikke? Vi spiser jo "Den stygge andungen", "Heldiggrisen Babe", "Donald Duck", "Bambi" og "Rudolf"...!

Har smakt kenguru en gang. Syntes ikke det smakte noe som helst. Dessuten var kjøttet seigt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen over og kenguruen er fortært. De som har vært så uheldig å få seigt kenguru kjøtt, bør prøve en gang til. Det var veldig godt og mørt. Det ble stekt som vanlig stek, med poteter, grønnsaker og sopp. Med en god rødvin.

Prøv dette, du vil ikke bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...