Smørblomsten Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvem er billigst på MD Form. av utenlandske nettbutikker? Tenker da på å bestille for under kr 200 og slippe toll. Er det noen som sender portofritt til Norge av disse utenlandske nettbutikkene? Ønsker flere produkter, da er det vel bare å bestille ett og ett? De sender vel ikke dette i samme pakke da? Enda et spm: er MD Formulations billig i USA? (kjenner noen som skal dit og som sikkert kunne kjøpt med for meg) Takknemlig for svar
Corrazy Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Vet det ikke svarer på spørsmålet ditt, men tenkte bare jeg skulle nevne at md skincare på strawberrynet tydeligvis er et annet merke...
Smørblomsten Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Vet det ikke svarer på spørsmålet ditt, men tenkte bare jeg skulle nevne at md skincare på strawberrynet tydeligvis er et annet merke... Det var veldig bra at du nevnte det da! Kunne fort misforstått det..
Gjest Cathena Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg kjøper mine produkter fra skinstore.com. Er strålendes fornøyd iallefall, det er så gøy at de itillegg alltid har med ulike prøver!
Smørblomsten Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg kjøper mine produkter fra skinstore.com. Er strålendes fornøyd iallefall, det er så gøy at de itillegg alltid har med ulike prøver! OK:) Hvordan er frakten der?
Gjest Cathena Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 OK:) Hvordan er frakten der? Tror jeg betalte rundt 70,-. Men jeg synst det var verdt det, for jeg sparte noen hundrelapper for det.
Ce'Nedra Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg kjøper hos en forhandler på Ebay som jeg fikk anbefalt av en annen bruker her inne: http://myworld.ebay.com/brandnameskincare Betalte 24,50 USD for Facial Lotion. Mulig det går an å få det billigere også, men jeg ble fornøyd i alle fall
Smørblomsten Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Jeg kjøper hos en forhandler på Ebay som jeg fikk anbefalt av en annen bruker her inne: http://myworld.ebay.com/brandnameskincare Betalte 24,50 USD for Facial Lotion. Mulig det går an å få det billigere også, men jeg ble fornøyd i alle fall OK, og hvilken frakt er det der? Har ikke så mye peil på dette Vil du anbefale hudanalyse, eller kan jeg bare gå for den facial lotionen som du har kjøpt, eller fins det ex antall forskjellige? Bruker du både vask, tonic og hva mer? Takk for svar
Gjest Cathena Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 (endret) Kanskje du ikke spør meg, men jeg svarer på det alikevel! Jeg bruker rens, facial lotion, ylang ylang olje fra Declèor (anbefales) og fukt fra MD. I tillegg til dette har jeg ògså den acne gelèen fra MD som jeg smører på de fæleste utbruddene! Men det er ulikt hva som funker for forskjellige, jeg har endelig etter maaaangen år, funnet det som huden min liker! Endret 9. august 2007 av Cathena
Ce'Nedra Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 OK, og hvilken frakt er det der? Har ikke så mye peil på dette Vil du anbefale hudanalyse, eller kan jeg bare gå for den facial lotionen som du har kjøpt, eller fins det ex antall forskjellige? Bruker du både vask, tonic og hva mer? Takk for svar Tja.. Var vel rundt 10 dollar, jeg husker ikke eksakt. Jeg vil anbefale hudanalyse ja. Jeg har i lang tid brukt MD for fet/kombinert hud, og fikk mange tørre partier. Da jeg tok dyprens hos hudpleier, fortalte hun at jeg ikke hadde fet hud, men sensitiv. Hun anbefalte meg å forsøke MD igjen, og nå er jeg blitt fin i huden Jeg betalte 450 for dyprens, men kanskje vanlig hudanalyse er billigere? Synes uansett det var greit å starte med en slik dyprens hos hudpleier, så fikk hun bort de verste nuppene. Jeg bruker dagkrem, nattkrem og aniktsrens 2 ganger om dagen. Har også en solkrem for ansiktet fra MD, men den bruker jeg ikke så ofte, er nok litt for dårlig på det.. Bruker mineralsminke da, det hjelper vel..
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 http://www.beautybridge.com/mdformulations.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå