isabella86 Skrevet 9. august 2007 #1 Del Skrevet 9. august 2007 vi er ett par som prøver igjen med barn vi var gravide i fjor men da mistet vi i 11 uke =( så vi bestemte oss for og vente en stund før prøving igjen.. så nå prøver vi igjen... vi håper detta går bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. august 2007 #2 Del Skrevet 9. august 2007 Velkommen hit og lykke til med prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isabella86 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. august 2007 tusen tak håper detta går bra og på en måte att jeg ikke går gravid da jeg skal gifte meg hehe.... men den sorgen tar vi da... ett barn er hjertelig velkommen i vårt hjem.... jobber i en barnehage så mens jeg venter på att prøvingen skal gå i orden kan jeg kose med de hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. august 2007 #4 Del Skrevet 10. august 2007 God helg. Jeg er forresten førskolelærer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isabella86 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 10. august 2007 er uheldigvis bare ett vikarat i tre måneder så blir ikke lenge der men er jo greit en så lenge da... god helg klem nå skal jeg finne den gode senga mi og :søvn: har vert halv dårlig i dag så greit og sove litt mere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isabella86 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 11. august 2007 ååå er så irritert i dag ikke nok med det att tankene mine surrer rundt og jeg prøver og finnne utt av ting og tang ang prøving så blir jeg jaggu dårlig og... så her sitter jeg tett i nesa nyser i ett sett og gubben vill ikke bli smittet så da må jeg passe på meg selv hehe men overlever venter bare på mens nå så jeg kan prøve og finne utt av mensen igjen sluttet på pilen for en måned siden så vi er jo helt i startfasen sånn sett men som sagt etter vi mistet i fjor fikk jeg panik og fikk for meg att sånn skjer ver gang jeg blir gravid og fikk lettere panik med tanken på og bli gravid men så fant jeg utt det etter mye snakk med min ekstra mamma att sånn er det ikke er jeg endelig klar til og prøve igjen.. så nå vill jeg bli frisk og få begynt her og jeg vil ha mensen hehe vill ikke vente lenger nå... god helg og klem til alle som leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isabella86 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 13. august 2007 hey må bare få utt litt frustrasjon her på mornignen nå har jeg vert dårlig heile helgen og er fortsatt ikke helt bra.. ringte lege kontoret og fikk beskjed om att legen min har ferie men fikk den gamle legen min i dag og jeg som ikke har gått til henne etter jeg mistet... jeg liker ho ikke en gang jo... og ho er den vertse på heile kontoret der... og self må jeg ha sykemeld og.. jippi... uff nå vill jeg bare grine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 26. august 2007 #8 Del Skrevet 26. august 2007 Går det bedre med deg nå isabella? Funnet ut av formen og begynt med mer prøving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isabella86 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 29. august 2007 hallo... går bedre med meg ja har endelig blitt kvitt forkjølesen og feberen men fikk i stedet betenelse i tann kjøttet hehe så da var det pensilinkur neste hehe kominn på skole og så har jo akkurat begynt der så kommer nok ikke helt aktiv til og prøve framover skal bare ta det som kommer.... skal endelig ta utdanelsen min og plannlegge bryllup og ja jøss litt mange baller i lufta om dagen hehe... hvordan går det med deg da? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 29. august 2007 #10 Del Skrevet 29. august 2007 hallo... går bedre med meg ja har endelig blitt kvitt forkjølesen og feberen men fikk i stedet betenelse i tann kjøttet hehe så da var det pensilinkur neste hehe kominn på skole og så har jo akkurat begynt der så kommer nok ikke helt aktiv til og prøve framover skal bare ta det som kommer.... skal endelig ta utdanelsen min og plannlegge bryllup og ja jøss litt mange baller i lufta om dagen hehe... hvordan går det med deg da? klem Nesten litt morsomt, just ferdig med en kur for tannkjøttbetenelse selv, 3 dagersiden! Ikke bare bare å ha mange baller i lufta, men det går fint. Selv just ferdig med bryllup i sommer og 2 år igjen på studiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isabella86 Skrevet 30. august 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 30. august 2007 hehe så gøy da litt komisk egentli liksom... hva skal du bli da du blir stor da? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 30. august 2007 #12 Del Skrevet 30. august 2007 hehe, når jeg blir stor blir jeg sosionom Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isabella86 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 31. august 2007 hehe når jg blir sto håper jeg på og kjøre lastebil har vert drømmen min i mange år er jo bare så herlig og se store lastebiler komme kjørendes blir jo helt :rødme: forelsket jo hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå