Gjest Brud til helgen Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei. Jeg skal gifte meg til helgen, og grunnet endel kranger li brugdommens familie + sykdom og andre ting blir vi egentlig ikke så mange. Men hadde fått bordkabalen og alt til å gå opp.. Så plutselig melder en veninne avbud (med MEGET gyldig grunn altså), men da blir det litt krøll med bordplasseringen igjen. Klart jeg kan bare ha ett hull, men vil ikke det. En av kompisene til kjæresten min har blitt sammen med ex sin igjen, det var slutt når han ble invitert så hun ble jo ikke invitert. Men har jo møtt henne noen ganger og liker henne. Er det frekt å si til han at han gjerne må ta henne med når det er så kort tid til brylluppet?? Det hadde liksom løst alt for meg...
Rosalie Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Spørs jo hvor lenge de har vært sammen igjen, da. Hvis de ble sammen igjen for en uke siden, så er det greit, mens dersom de ble sammen igjen for en måned siden, vil det vel virke litt merkelig med en invitasjon sånn helt oppi bryllupet. For øvrig tviler jeg på at jeg hadde stilt i bryllup på så kort varsel.
Gjest Elastica Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Nei, jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være så frekt? Jeg tror jeg ville forklart situasjonen og lagt vekt på at du synes det hadde vært hyggelig om han kunne ha kjæresten med. For øvrig hadde jeg med glede kastet meg rundt for å kunne være med i bryllup!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Synes ikke det er frekt, men å invitere kun for at du får et hull i bordplanen ville jeg tidd om. Jeg ville ikke likt å få en invitasjon i siste liten med forklaring på at bordkabalen ikke gikk opp fordi en annen gjest måtte melde avbud.. Man blir bare en dårlig erstatning da.
-Alvildebrud- Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Nei, det synes jeg bare er hyggelig! Så lenge det er "nytt" at de er sammen igjen, forstår jeg ikke at dette kan være frekt. Såklart en litt "alternativ" løsning sånn litt på slutten, men litt impulsiv må man da få være! Jeg hadde selv gledelig endret i eget skjema for å kunne delta Du trenger jo ikke akkurat sende en inbydelse , men ring henne! Ikke send sms eller mail. Lykke til, og gi gjerne en liten tilbakemelding på hvordan det går! :kaffe:
Gjest TS Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Takk, ringer henne etterpå jeg. Hun skjønner sikkert at noen har meldt avbud selv om jeg ikke sier det, men tror hun er en sporty og blid jente, så regner iallefall ikke med at hun blir snurt. Det er vel ca 2 mnd siden de fant tilbake til hverandre, og da var invitasjonene sendt ut for lengst (har vært slutt i årevis), så det har liksom bare falt litt bort, også var vi i utgangspunkte ganske mange så... Men da ringer jeg i kveld, også skal jeg si i fra hvordan det gikk!!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Så lenge dere kjenner henne godt, som det virker som dere gjør er det jo greit. Hadde det vært et "tilfeldig" bekjentskap hadde jeg nok vært mer forbeholden.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 jeg hadde faktisk blitt kjempe glad hvis jeg blr invitert i et bryllup selvom det ikke var lenge til det var. det er jo så koselig å være to og jeg hadde virkelig følt at jeg var endel av "gjengen" og av hans liv hvis jeg ble invitert. jeg skjønner ikke hvordan man kan bli fornærmet av sånt. Du kan jo invitere på en hyggelig måte og det er jo ikke sikkert at hun forstår noen andre meldte avbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå