Gå til innhold

"Morgenkåpedress"

Gjest Ikke innlogget Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke innlogget Tusenfryd
Skrevet

Mitt barn har vokst ut av sin morgenkåpedress og jeg må finne en ny! MÅ ha en sånn!

Altså, litt vanskelig å forklare, den er i frotte med noe annet stoff som for i hette og på bena og sånn. Det er som en morgenkåpe med knytelukking foran oppe på overkroppen, vide ermer og hette - akkurat som en morgenkåpe. Også er det som en slik barnebukse med knapper på innsiden og rundt ved skrittet så det blir en slags bukse nede. Kjempesøt og veldig praktisk og nå trenger vi altså en ny. Den vi har er arvet og kjøpt for mange år siden, men jeg må forsøke. Noen som har sett noe sånt noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg virkelig aldri hørt om eller sett. har du vurdert å få noen til å sy en for deg? Du har jo en fra før som kan brukes som mal.

Skrevet

Den hørtes jo veldig fin ut, men dessverre jeg har heller aldri sett en slik en.

Skrevet

haha! jeg leste overskriften som "morgenkåpe-press"!

tror jeg er litt trøtt enda. fikk meg en god latter i alle fall....

Gjest Mayamor
Skrevet

Har heller ikke sett slik du beskriver, men har håndkler med hette slik at gutten ser ut som en grønn frosk, en hvit ku ol. Kjøpt på Pricess, men de har dem mange steder. :)

Skrevet

Jeg hadde slike dresser til mine da de var små, geniale etter badet! Men jeg har ikke sett slike på lenge nå, og husker hellr ikke hvor jeg fikk tak i de jeg hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...