Livets datter Skrevet 21. mars 2003 #1 Skrevet 21. mars 2003 "Sakte går de to i lien, Mor og datter trinn for trinn" Dette er begynnelsen på en sang som mamma pleide å synge for meg da jeg var liten. Den handler om en mor og en datter som er på tur (og plukker blomster?) Moren er blind. Det er vel ikke lov å gjengi hele sangtekster her inne, men er det noen som vet hvor jeg kan finne resten av teksten? Skulle så gjerne hatt den.
Arwen Skrevet 21. mars 2003 #2 Skrevet 21. mars 2003 Ja, den sang alltid mormor for meg også. Vil også gjerne ha hele teksten. :D
Gjest Gjest_kristian_* Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Ja, den sang alltid mormor for meg også. Vil også gjerne ha hele teksten. :D er litt sent å svare men tenkte jeg skulle svare allikevel, for det er en nydelig sang som jeg vil anbefale å høre èn gang. den representerer liksom noe. den heter "en liten blåveis", 1938 Herman Hermani/Reidar Andresen du kan høre litt av den her: http://www.melodiminner.no/lirekassen/lire...d.asp?CD=102006
Gjest Gjest_kristian_* Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 (endret) er litt sent å svare men tenkte jeg skulle svare allikevel, for det er en nydelig sang som jeg vil anbefale å høre èn gang. den representerer liksom noe. den heter "en liten blåveis", 1938 Herman Hermani/Reidar Andresen du kan høre litt av den her: http://www.melodiminner.no/lirekassen/lire...d.asp?CD=102006 teksten er sånn: sakte går de to i lien mor og datter trinn for trinn hånd i hånd de følger stien moren hun er blind og hun leies av den lille som forteller alt hun ser plutselig står barnet stille roper glad og ler Deler av innlegget er sletta. Sjå reglane. Glow (mod) Endret 22. mai 2008 av Glow
Arwen Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Hvis noen andre trenger teksten er det bare å sende pm, jeg har den liggende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå