LaToya Skrevet 21. mars 2003 #1 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei ! Jeg har søkt på en jobb som sekretær i skolevesnet. Noen som vet hvordan lønn /ferie opplegget er det ? En evnt. oppstart på jobben er 01. juni så da betyr det kanskje normal jobbing i sommer eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 21. mars 2003 #2 Del Skrevet 21. mars 2003 Det kommer kanske an på hvor i skoleverket du jobber. Selv så jobber jeg på en høgskole, og vi i administrasjonen der har akkurat de samme betingelsene som andre arbeidstakere, dvs. 5 ukers ferie i løpet av et år osv. Mener og ha hørt av noen som har jobbet administrativt i grunnskolen at det er det samme opplegget der, 2 måneders sommerferie er forbeholdt undervisningspersonalet, "slavene" i administrasjonen må forholde seg til vanlig ferieavvikling Men sikker er jeg ikke, så du bør sjekke det ut uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. mars 2003 #3 Del Skrevet 21. mars 2003 Vanligvis har kontorpersonell helt "vanlige" arbeidsvilkår - vanlige ferier og vanlig lengde på arbeidsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå