Lilli1979 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Så i en annen tråd her (tror det var den om støveletter til brede legger) at noen nevnte at klesbutikker tar inn bukser som er "short" i lengden... Men hvilke butikker er dette? Jeg er lav, bruker 30 i lengde og det finnes nesten ingen steder... ender alltid opp med å kjøpe for lange bukser som jeg må legge opp. Noen som vet hvor de selger bukser for oss kortingene?
sweetdana Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Da er vi to De jeg kommer på der de har bukser i short er på Lindex og Blend. B-Young hadde godt utvalg før, men tror kanskje utvalget er litt dårligere nå. Husker ikke helt angående Cubus, men inbiller meg at de har short der også. De har hvertfall egne bukser som er extra long og long slik at de buksene som er regular ikke er så veldig lange likevel (men likevel for lange for oss med 30 i benlengde). Det som irriterer meg er at short ofte er utsolgt og veldig utplukket tror det er veldig mange flere av oss enn butikkene tror! Noen som vet flere butikker? :klø:
Orthia Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Voice of Europe har hvert fall Long. Jeg har også kjøpt Long på Match. Regner med at Short også finnes da?
Gjest itla Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Principle, en britisk kjede som nylig har åpnet butikk i Oslo, har petite-avdeling. (Noe jeg vet fordi jeg er irritert for at de ikke tall-/long-avdeling. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå