Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #1 Del Skrevet 21. mars 2003 Skal fly med Varig til Brasil i sommer, en tur på 13 timer... Lurer derfor på hvordan flyene deres er, er det god plass, god service o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #2 Del Skrevet 28. mars 2003 Bare flytter denne litt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterpiken Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har flydd med Varig 2 ganger til Brasil. Det er helt ok. Jeg foretrekker å fly med Varig fremfor Air France feks. Men, maten var ikke så god (men det er den jo generellt ikke i luften). Flyet var også 1 times tid forsinket begge gangene, så man bør ha mer enn 45 min på mellomlanding. Neste gang jeg skal til Brasil flyr jeg Varig eller Lufthansa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #4 Del Skrevet 24. april 2003 Takk for svar! Hva med Air Portugal? De flyr også til Brasil. Noen som har fløyet med dem??? Tar ellers gjerne imot reisetips for Brasil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #5 Del Skrevet 28. april 2003 Thihi... Fløy med Varig til Brazil en gang, ble rimelig lattermilde da vi kom inn på flyet og så setene i annenhver gang oransje og grønn, med blomster-dekor i grønt og oransje.. Skikkelig "knæsjt".... Jeg og en venninne satt og tviholdt i hverandre idet det lettet.. Følte oss ganske utrygge! Men det var første turen. Vendte oss fort til det og ellers var det greit!! Bortsett fra en kar som klagde på mugg på tomaten.. Flyverten skrapte det av og gav den tilbake!! Men du, det var for noen år siden, mulig ting er endret en smule. Og det var ellers ok, så en må jo ta det med et smiiiil!!!!!! God tur, du er heldig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå