Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke noe god på sminke :sjenert: bruker kun mascara og litt pudder til hverdags (har dårlig tid om morgenen ja!) og foundation til fest.

Kunne tenker meg en foundation jeg kan bruke hver dag, som er lett og rask og legge, og som ikke ser veldig "sminket" ut. Noen som vet om en slik en? Hva bruker dere?

Den behøver ikke å være så dyr..

Og solpudder..hvordan bruker man det? Noe man bruker hele året?

Andre tips til hverdagsmakeup?

Videoannonse
Annonse
Gjest Advena
Skrevet (endret)

Mineralfoundation er en slager her inne. Finnes mange forskjellige merker, nå har tilogmed L`Oreal og Isadora kastet seg på bølgen (men L`Oreal tester på dyr, og Isadora er ikke klare på sine standpunkter, så de merkene er uaktuelle for meg).

Jeg synes foundationen fra Bare Escentuals er kjempebra! Her er nettsiden deres. Det er smart å gå til en butikk som fører dette merket for å høre hva farge som passer deg fra en erfaren hudpleier før du kjøper. Den er ganske dyr her i Norge, men Ebay er et fint alternativ. :)

KissMe er et norsk merke, som jeg også liker veldig godt. Prisene er ikke så stive, og du kan få kjøpt noen prøver får å få en ide hvilken farge som passer deg.

(Forresten, et søk på enten "mineralfoundation", "Bare Escentuals" eller "KissMe" gir mange treff her på forumet. ;) )

Endret av Advena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...