Høstjenta Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg er, forhåpentligvis snart en kommende brud, og er nysgjerrig på hvor mye tid, energi og krefter dere andre kommende bruder buker på planleggingen av dagen? Min kjære er nok litt redd for at dette skal ta altfor mye tid... Noen som vil dele erfaringer.....?
jente 79 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Dette kommer jo alt an på hvor mye du vil gjøre selv. Velger dere å ha bryllupet på et hotell eller lignende ordner jo de mye for dere. Det første jeg gjorde var å bestille kirke og lokale +å kjøpe kjole. Etter det gjorde vi ikke stort før etter nyttår. Var ganske mye å tenke på på slutten. Spesielt siden vi kjøpte inn all drikke og pyntet lokalet selv. Men tok mindre tid enn jeg egentlig hadde trodd. Dessuten er det jo koselig å planlegge også, selv om jeg ble litt lei på slutten...
Gjest nextlife Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Det er klart at noe planlegging må til, men har man vært med å arrangere noen selskaper vet man fort hva, og i hvilken rekkefølge ting gjøres. Jeg og min kjære (sambo i flere år)satt for ei uke siden, over et glass vin og bestemte oss for bryllup. Fastsatte kjapt datoen til 29.september(jepp, i år) Det vil si at vi har i underkant av to mnd på planleggingen, og jeg tror det skal gå bare godt. Har fått avklart denne uka at kirke og lokale er tilgjengelig, det er vel egentlig de ytre omstendighetene man har minst kontroll på. Bryllupet vårt blir i kirken, ca 50 gjester, jeg lager selv mat (koldtbord)og bryllupskake, pynter o.l, men trekker inn gode hjelpere der det trengs, har mange flotte og ressursrike familiemedlemmer og venner. Ser ikke noe mørkt på ei så kort tidsramme. Ønsker deg lykke til i planlegginga av ditt bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå