Gjest Hanna Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei jenter! Voksen jente her 29 år ,1 barn.Skulle så gjerne hatt noen tilb.meldinger fra dere.Lurer på om jeg er blitt litt unormal nedentil el.noe?Litt flaut for meg dette.. Jeg har (endelig)fått tilbake litt frihet etter tung separasjonstid og litt tid for meg selv.Da merker jeg at jeg blomstrer til og den seksuelle appetitten har økt..MYE! Jeg har i sommer hatt et flyktig forhold til en yngre "kjekking"(jeg har heller aldri skremt noen),og bare han kom bort i meg var det strømninger i hele kroppen.Noe han selvfølgelig merket med en gang.Pinlig at han oppdager hvor "lysten"jeg er nesten før meg..Men altså,allerede første gangen vi var sammen,før vi kom oss hjem til og med,så merket jeg hvordan det liksom "glippet der nede", akkurat som skjeden åpnet seg og "sugde luft"?Har noen merket noe lignende? Han var/er veldig befølende på min bakende,(har sprettrumpe),og jeg forsto han ville komme inn i meg bakfra, noe som er veldig uvant for meg,men med han så ble det naturlig,fint og ganske pirrende.MEN..i det han skulle penetrere så er det så mye luft at det kommer den utrolig luftige fiselyden når han trenger inn..(så lite fint).Det føles likevel så godt for meg at det ikke dreper lysten men det kommer iallefall 6-7 utblåsninger til! Har senere merket at det gjerne kommer når jeg nærmer meg el.har orgasme.Og når han trekker seg ut,da mer som en vakumlyd.Jeg må nevne at jeg har gjort "alle"tusenvis av knipeøvelser og har bra kontroll,men det er akkurat som kreftene forsvinner "der" når det er så godt..En annen ting er at jeg må være fullstendig avslappet for at han skal komme inn i meg.Jeg bør kanskje nevne at han har en SVÆRT stor penis som kanskje er en årsak til disse lydene??Jeg var ganske godt vant fra mitt ekteskap også,(trodde jeg),men jeg kunne også få følelsen av å kunne "trenge mer" og gjerne ville ta imot mere enn han hadde.Iallefall sier min nye "venn" at han har hatt en del mislykket sex før pga. sin penis-str.og at jeg er den første som kan ta imot "alt han har". ER JEG UNORMAL? Jeg har som dere skjønner ikke såå mye sexerfaring så jeg vil så gjerne ha noen synspunkter..,og beklager at det ble så langt innlegg. Tusen takk-Hanna
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Dette er helt normalt. Lyden kommer av at det samles luft i skjeden. Dette er ikke noe man kan kontrollere, ihvertfall ikke på samme måte som luft fra tarmen.. Det kan va litt pinlig ja, men bare si på en lettsom måte at det er der det kommer fra og ikke noen annet sted :smile: . Gutter, idag, er ganske klar over dette og vet hva det er. Jeg har også opplevd at det skjer oftere når jeg blir tatt bakfra.
Gjest s0l Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Samme her.. Bakfra = ekle lyder.. Synd at det er kjærestens favoritt - for meg er det turn-off.. Blir jo så en venter på at lydene skal komme..
Kamikatze Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jada, sex er noe svineri. Bråker gjør det også, enten lydene kommer oppe eller nede. Så hva annet kan man gjøre enn å innse at vi stort sett er ganske normale, og så får vi bare nyte det etter fattig evne. Det er synd om nytelsen skal ødelegges av at man engster seg for et fenomen de fleste opplever. Så strømlinjeformet er vi bare ikke, og aldri blir vi det heller. Kos dere med god samvittighet.
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Dette er helt normalt. Lyden kommer av at det samles luft i skjeden. Dette er ikke noe man kan kontrollere, ihvertfall ikke på samme måte som luft fra tarmen.. Det kan va litt pinlig ja, men bare si på en lettsom måte at det er der det kommer fra og ikke noen annet sted :smile: . Gutter, idag, er ganske klar over dette og vet hva det er. Jeg har også opplevd at det skjer oftere når jeg blir tatt bakfra. Hei, og takk for svar!Godt å høre at det ikke er noe unormalt iallefall.Ja, jeg har visst ikke helt kontroll på kroppens lyster og overskudd for tida.Jeg flommer jo bokstavelig talt over når vi avtaler han skal komme.Aldri før hatt en sånn seksuell appetitt. Det blir kanskje ekstra mye "grisete"lyder når han kommer bakfra kanskje ja..?I tillegg til luftlydene så er det jo utrolig med klissete "surklelyder" i alt det våte også.Jeg syns det var så flaut første gangen at jeg undskyldte det etterpå.Han sa han forsto og at det var normalt,men han smilte litt lurt også..Han må vel tro jeg er helt desperat lett på tråden.Men stilling..,han har faktisk bare tatt meg bakfra de gangene vi har hatt samleie.Hmm.,det var sånn at første gangen jeg så hans svære dinglende penis og han oppdaget min himmelfallende reaksjon at han foreslo å komme bakfra.Han mente,(fra erfaring?)at det kanskje var lettest for meg å ta imot han sånn fordi den henger/bøyer litt nedover. Og, jeg må innrømme at det er nytt og ganske opphissende også, og det virker som skjeden åpner seg mer fullstendig så jeg har plass til han hele veien inn. Men er det noen som har erfaring med at skjeden liksom aktivt "suger" til seg luft når man blir seksuelt stimulert? mvh.Hanna
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Hei, og takk for svar!Godt å høre at det ikke er noe unormalt iallefall.Ja, jeg har visst ikke helt kontroll på kroppens lyster og overskudd for tida.Jeg flommer jo bokstavelig talt over når vi avtaler han skal komme.Aldri før hatt en sånn seksuell appetitt. Det blir kanskje ekstra mye "grisete"lyder når han kommer bakfra kanskje ja..?I tillegg til luftlydene så er det jo utrolig med klissete "surklelyder" i alt det våte også.Jeg syns det var så flaut første gangen at jeg undskyldte det etterpå.Han sa han forsto og at det var normalt,men han smilte litt lurt også..Han må vel tro jeg er helt desperat lett på tråden.Men stilling..,han har faktisk bare tatt meg bakfra de gangene vi har hatt samleie.Hmm.,det var sånn at første gangen jeg så hans svære dinglende penis og han oppdaget min himmelfallende reaksjon at han foreslo å komme bakfra.Han mente,(fra erfaring?)at det kanskje var lettest for meg å ta imot han sånn fordi den henger/bøyer litt nedover. Og, jeg må innrømme at det er nytt og ganske opphissende også, og det virker som skjeden åpner seg mer fullstendig så jeg har plass til han hele veien inn. Men er det noen som har erfaring med at skjeden liksom aktivt "suger" til seg luft når man blir seksuelt stimulert? mvh.Hanna Er men kommet så kort at man må unnskylde seg at man er kåt??? :gråte: Vi er bare menesker Kansje så enklet at når han "tar" deg kommer det litt luft mellom forhuden og hodet hver gang han er nesten helt ute av deg. Kansje han drar den helt ut og stikker den inn med en gang, da vil fitta di være"åpen" så det sniker seg litt luft hver gang. En ting er nå sikkert at lufta kommer fra utsiden.
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Er men kommet så kort at man må unnskylde seg at man er kåt??? :gråte: Vi er bare menesker Kansje så enklet at når han "tar" deg kommer det litt luft mellom forhuden og hodet hver gang han er nesten helt ute av deg. Kansje han drar den helt ut og stikker den inn med en gang, da vil fitta di være"åpen" så det sniker seg litt luft hver gang. En ting er nå sikkert at lufta kommer fra utsiden. Nei altså..,undskylder seg vel ikke fordi man er kåt akkurat, men er vel en tanke sjenert da. Sniker seg inn luft det er sikkert. Bare virker som det skjer lenge før vi "er i gang" hos meg. Prøve å være mer avslappet på det tenker jeg..
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Nei altså..,undskylder seg vel ikke fordi man er kåt akkurat, men er vel en tanke sjenert da. Sniker seg inn luft det er sikkert. Bare virker som det skjer lenge før vi "er i gang" hos meg. Prøve å være mer avslappet på det tenker jeg.. Slapp av! Skjer hver gang jeg og dama har sex...helt vanlig. Gidder ikke en gang og komentere det, dama sa ett par ganger i begynelsen... huff!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå