Gjest -eline- Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Flere her som har vært/skal på Øya? Selv har jeg festivalpass og skal på alle dagene. Dagen i dag var i hvertfall super, mye god musikk og cd-samlingen har blitt utvidet litt til. Monomen, Tinariwen, Ida Maria, The Lionheart Brothers, Matt & Kim, Montée... Det er morsomt å oppdage noe nytt :gråte: Hyllesten til Robert Burås var også utrolig flott, tårene rant, det var utrolig trist, men det hele var veldigveldig spesielt og absolutt en verdig hyllest til en av musikk-Norges viktigste personlighet.
wondergirl Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg tror jeg skal på lørdag, har ikke billett, men kjenner en som kanskje ikke skulle bruke sin (krysser fingrene!) . Gleder meg mest til Go! Team - tror det blir en morsom konsert. Ellers er det alltid gøy å oppdage nye band som man ikke har hørt før på festival!
pellegrino Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg skal ikke på øya-festivalen, men skulle så gjerne vært der i minnekonserten til robert. Jeg ser i nettavisene at det var en bra konsert, men ut fra bildene kunne jeg ikke se om det var mye publikum der og hvordan stemningen var. Kan ikke du fortelle litt? Jeg er (les: var) en nær venn av robert, men siden jeg bor så langt vekke hadde jeg ikke anledning til å være med i går. Jeg har heller ikke fått snakket med noen av de andre som skulle dit. Jeg har deltatt i mye av de andre tingene som har foregått i anledning dødsfallet..
Gjest Alyx Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 P3Tv sender direkte fra konsertene på festivalen. Her er link til opptaket av minnekonserten : http://rita.nrk.no/community/oya07/?klipp=277018
Rosalie Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Næsj, blitt for dyrt og overkommersialisert. Øya var artig de aller første årene.
Champagnepiken Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg skal, kommer i dag og blir resten av dagene. Og gleder meg noe innmari!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå