Gjest Sativa Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Når jeg retter ut håret med rettetang så kommer fallen tilbake etter få timer. Veldig irriterende. Noen tips? Jeg har egentlig ikke særlig bølger eller noe, bare litt fall i lengdene.
Shivering Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Bruk en spray før du retter håret, feks Redkens Spray Starch (eller hvordan det skrives..). Den beskytter mot varme fra rettetangen + at den gir hold
Gjest Gjest_Plupp_* Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Eller bruk vanlig hårspray etterpå, jeg har akkurat samme problem som deg...
Gjest Sativa Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Takk for råd, skal teste dem ut jeg :-)
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Hårspray etterpå - vil ikke det bare fremme krus/krøll/bølger? Tror det er sånn med med alt som sprayes i mitt hår hvertfall, men mulig mitt hår er mer gjenstridig. Jeg har samme problem de få gangene jeg retter ut krøllene. De kommer tilbake etter få timer, spesielt hvis det er fuktig luft ute.
Gjest Sativa Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Hårspray etterpå - vil ikke det bare fremme krus/krøll/bølger? Tror det er sånn med med alt som sprayes i mitt hår hvertfall, men mulig mitt hår er mer gjenstridig. Jeg har samme problem de få gangene jeg retter ut krøllene. De kommer tilbake etter få timer, spesielt hvis det er fuktig luft ute. Fuktig luft er drepen. Og fuktig luft er det her hele året unntatt om vinteren. Jeg får høre med frisøren om det er noe man kan forbehandle med, som ble nevnt i et svar over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå