Gå til innhold

Stol til å sitte inni

Anbefalte innlegg

Gjest Apple- i.i.
Skrevet

Jeg mener at Ikea tidligere har hatt en type stol til å henge i taket som var formet nærmest som et stort egg med åpning foran. Laget av en type kurv/rotting?

Vi ser for oss noe sånt på det nye rommet til 10-åringen, noen som vet hvor man kan få tak i en slik eller noe lignende?

Jeg har kikket (på nettet) på de største møbelleverandørene, men kjøper helst brukt.

Noen som vet hva jeg mener og har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hva du mener, har bilde av meg og søstra mi i den stående versjonen av den. Men det er jo når jeg kanskje var 1 år så det er jo 21 år siden :fnise:

Gjest Apple- igjen
Skrevet

:hoho:

Ja, da hadde det blitt vanskelig... Men jeg mener bestemt at jeg har sett den hos Ikea i nyere tid, men det behøver altså ikke være akkurat denne, men en av den typen stol.

Få meg gjerne til å le igjen, men tar også gjerne imot "ordentlige"svar *fnis*

Skrevet

Jeg fant denne da stol

Den henger hvertfall :fnise:

Skrevet
eero aarnio kanskje dem kan sende. Men det er ikke type fletta kurv da. Men den henger og er rund :fnise:
Skrevet
Jeg fant denne da stol

Den henger hvertfall :fnise:

Hm, se der, ja :klø:

Ikke helt det jeg tenkte på, men kan jo ha den i reserve...

Nå begynner det å ligne litt...kanskje... Vanskelig dette her :forvirret:

Tusen takk, Amalie_85! :)

Skrevet
eero aarnio kanskje dem kan sende. Men det er ikke type fletta kurv da. Men den henger og er rund :fnise:

Den var jo dritkul! *vil ha selv*

Kosta bare 3 300 euro, også, tar to med det samme :fnise:

Men du har jo skjønt hva jeg mener, da, takk for at du gidder å søke, jeg hadde aldri funnet alt dette... :sjenert:

Skrevet

Leggetid for store piker :Gjesp: , sjekker mer imorgen! Tusen takk så lenge!

:sove:

Skrevet

Stol 1

Stol 2

to forskjellige typer av typen kurv stol :)

disse minnet meg litt mer om den som vi hadde, men disse står jo på stativ, vet ikke helt hva du hadde tenkt deg. Men man kan nok henge dem i taket like vel :)

Skrevet

Visst det ikke hjalp får du nok sette i gang og flette :ler:

Nå er det sovetid for små piker og kjenner jeg :søvn:

Selv om jeg sikkert er våken litt til, men jeg orker ikke søke mer!

Skrevet
Stol 1

Stol 2

to forskjellige typer av typen kurv stol :)

disse minnet meg litt mer om den som vi hadde, men disse står jo på stativ, vet ikke helt hva du hadde tenkt deg. Men man kan nok henge dem i taket like vel :)

Visst det ikke hjalp får du nok sette i gang og flette :ler:

Nå er det sovetid for små piker og kjenner jeg :søvn:

Selv om jeg sikkert er våken litt til, men jeg orker ikke søke mer!

I'm not worthy :pls: - tusen takk!

Jeg var kanskje litt vag i åpningsinnlegget mitt... :sjenert: Grunnen til at jeg likte tanken på nevnte Ikea-stol, er at han kan "gjemme seg" inni der med en bok, det vil han like. Henge i taket er fint, men ikke absolutt nødvendig.

Andre som vet noe?

Gjest Gjest_Bluebell_*
Skrevet
I'm not worthy :pls: - tusen takk!

Jeg var kanskje litt vag i åpningsinnlegget mitt... :sjenert: Grunnen til at jeg likte tanken på nevnte Ikea-stol, er at han kan "gjemme seg" inni der med en bok, det vil han like. Henge i taket er fint, men ikke absolutt nødvendig.

Andre som vet noe?

Er det ikke denne du mener da:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40100253

Gjest Apple- ii
Skrevet

Ellers takk for hjelpen, men det er ikke en barnestol vi er ute etter (han hadde ikke fått plass i den der).

Jeg tror jeg ser for meg det du beskriver, men vet ikke om de har den enda... mener jeg har sett den, men fant ikke i farta på nettsiden, men alternativt fant jeg denne da

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19809351

Jeg fant den heller ikke på Ikea, men forslaget ditt var ikke så dumt, den fant ikke jeg når jeg lette. Den skal jeg jammen meg ha i reserve :Nikke:

Tusen takk, Malama! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...