Parfumfreek Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg har prøvd å la være en stund nå .. men kom ut for DEN parfymesjappa på en liten gresk øy. Utvalget var enormt i forhold til her eller Tax Free, men jeg klarte å nøye meg med to Tom Ford - Black Orchid (spennende) DKNY - Women (den er jo lett å få tak i her også da) Ellers er jeg litt i gang igjen på Ebay, og har bestilt Hilary Duff - With Love. Har aldri prøvd den, men den får god omtale og er laget av Rodrigo Flores-Roux. Han står bak en av mine favoritter, Donna Karan - Black Cashmere og visstnok den nye Gold. Jeg er ikke spesielt begeistret for alle kjendisparfymene som popper opp, men iallefall er den laget av en som står bak mye annet bra. Jeg fikk den grisebillig
Gjest Deception Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Den siste jeg kjøpte var Armani Code Donna EdT. Utover det finner jeg ingenting jeg liker for tida. Black Orchid skulle jeg gjerne luktet på, men den er det vel umulig å finne noen steder.
Gjest *smak* Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Den siste jeg kjøpte er Escada; Into blue. Synes den lukter mildt og rent. Angrer ikke på det kjøpet.
Gjest Fliss Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg har kjøpt to parfymer i sommer: Ralph Lauren - Ralph Rocks Elisabeth Arden- Green Tea Begge er friske og lette hverdagsdufter. Mannen kjøpte en ny alldeles herlig fra Versage .. det må være den beste herreduften jeg noensinne har kjent
Mediocre Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg har kjøpt Noa Cacharel Perle Frisk og god
Rosalie Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Jeg har kjøpt Versace - Bright Crystal i sommer. Nydelig!
milla-mor Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 jeg har kjøpt sommerversjonen av "chance" fra chanel, og "maitresse" fra agent provocateur. en lett og frisk dag-duft, og en sexy kvelds-duft
kitekatt Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 jeg har kjøpt sommerversjonen av "chance" fra chanel, og "maitresse" fra agent provocateur. en lett og frisk dag-duft, og en sexy kvelds-duft Jeg har kjøpt Calvin Klein Euphoria. Lukter veldig friskt og godt på meg, ikke så tung som på noen andre. Litt sukkertøylukt på en GOD måte
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Ikke akkurat en ny parfyme, men Kenzo: Flower. Den passer meg veldig bra, lett og "ren" sommerduft. En av de ytterst få parfymene jeg kan finne på å ta på selv om jeg bare skal slenge rundt hjemme. Og egentlig kjøpte jeg den ikke; jeg fikk den i gave av samboern.
Netten Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Har kun kjøpt én i sommer - Chanel Allure Sensuelle
Parfumfreek Skrevet 9. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2007 Den siste jeg kjøpte var Armani Code Donna EdT. Utover det finner jeg ingenting jeg liker for tida. Black Orchid skulle jeg gjerne luktet på, men den er det vel umulig å finne noen steder. Er nok ikke så lett å få tak i den ser det ut til. De har den på Nordstrom, fryktelig dyr (+ moms og frakt så klart) Finnes også på Ebay - dyr der også, men kan få kjøpt små prøver der. Jeg ble vel mildt sagt paff over å finne den på en liten gresk øy, en øy som er nesten fri for turister! Mener den kostet 60 Euro for 30ml, men de hadde 25 % på alle parfymer den dagen, så prisen ble ok. Jeg har heller ikke sett den på Tax Free - hadde jo vært fint om den kunne dukket opp på SN f.eks
Lola83 Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 * Gucci * Jean Paul Gaultier- Classique * Den nye til Escada, ikke noe god, ble kjempe skuffet i år * DKNY- den røde, runde. Skuffet over den også, gikk rett til en venninne.
Mona Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 (endret) Yvresse. Har noen luktet på Clean shower fresh? Hvordan er den i så fall? Endret 9. august 2007 av Mona
NullHull Skrevet 10. august 2007 #16 Skrevet 10. august 2007 CLEAN Fresh Laundry som jeg er strålende fornøyd med. Så nå går jeg rundt og lukter nyvaska tøy hele tiden .
minemor Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 Jeg jobber i et parfymeri, og d kommer nye dufter hele tiden... I sommer er mine favoritter disse... Bvlgari Voile de jasmin Salvador Dali Eau de rubylips (den blå).... Har anskaffet meg flere, men de blir gitt bort fort...!!
Arkana Skrevet 10. august 2007 #18 Skrevet 10. august 2007 Thé Blanc fra L'Occitane. Kjempegod sommerparfyme.
Parfumfreek Skrevet 10. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 10. august 2007 Jeg jobber i et parfymeri, og d kommer nye dufter hele tiden... I sommer er mine favoritter disse... Bvlgari Voile de jasmin Salvador Dali Eau de rubylips (den blå).... Har anskaffet meg flere, men de blir gitt bort fort...!! Bvlgari Voile de jasmin er god, fin på sommeren! Liker også Bvlgari Rose Essentielle, men har ingen av dem. Det er faktisk endel bra i det merket. Selv har jeg bare BLV Notte - den er også kjempegod
Gjest Deception Skrevet 10. august 2007 #20 Skrevet 10. august 2007 Det er faktisk endel bra i det merket. Min absolutte favoritt derfra er Omnia, med Black på en klar andreplass. Ikke "everybody's piece of cake", noe som passer meg utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå