Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med eksen min i 2 år, også gjorde han det slutt. Han trengte tid for seg selv, kunne ikke være avhengig av noen. Følelsene for meg hadde ikke forsvunnet, og han ønsket at vi kunne finne tilbake til hverandre en gang.

Nå har det gått ca. 9 mnd. Jeg er enda ikke over bruddet, og jeg føler at jeg sliter skikkelig. Vi har VELDIG lite kontakt, så det er ikke der problemet ligger.

Hva skal jeg gjøre?? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg var sammen med eksen min i 2 år, også gjorde han det slutt. Han trengte tid for seg selv, kunne ikke være avhengig av noen. Følelsene for meg hadde ikke forsvunnet, og han ønsket at vi kunne finne tilbake til hverandre en gang.

Nå har det gått ca. 9 mnd. Jeg er enda ikke over bruddet, og jeg føler at jeg sliter skikkelig. Vi har VELDIG lite kontakt, så det er ikke der problemet ligger.

Hva skal jeg gjøre?? Tips?

Og med nettopp den setningen der sikret han seg i at du ikke gikk videre før han selv hadde gjort det men forble følelsemessig tilknytta til han, uten at han nødvendigvis mente det. Jeg holdt fast i min eks av nøyaktig samme grunn i 2 år og vet nå at han aldri hadde noen intensjon om å se meg og han sammen igjen. Gå ikke i samme fella men innse at forholdet er over og kom deg videre.

Endret av Vera Vamp
Skrevet

Du har kanskje rett. Jeg går ikke rundt å venter på ham, og jeg ønsker meg egentlig ikke inn i forholdet igjen pga. fornuftige grunner. Forholdet var ikke perfekt. Følelser og fornuft er to forskjellige ting, og det er nettopp førstenevnte som gjør det vanskelig for meg å gå videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...